Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Högsby IK P2010
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Högsby IK P2010.
P2010
Följ oss för uppdateringar
Info till er som ska till Gothia Cup
I år kommer vi att bo på en ny skola, Katrinebergsskolan (Amaryllisgången 4, 431 62 Mölndal).
Den ligger mittemellan den skolan vi bott på tidigare och Åby Arena.
Vi kommer att spela första matchen på Frejaplan (planen som är precis utanför där vi brukar duscha) och dom andra 2 matcherna i gruppen spelas på åby.
Som varje år krävs det att man har med sig giltigt ID (pass, körkort, ID).
Nytt för i år är att varje spelare måste registreras med ett aktuellt foto. Alltså för att jag ska kunna registrera er i truppen måste ni vara på plats så att jag direkt i appen kan ta ett foto. Förutom det behöver jag en mailadress, personnummer och så måste vi bestämma tröjnummer.
Detta behöver göras under vecka 26, så ni behöver närvara på någon träning denna vecka (tisdag eller torsdag från 17:30). Ni behöver inte träna men komma dit så att vi kan fixa anmälan.
| 11 jun | HIK-draget juni⚽️ |
| 12 maj | Häng med till Lanhagen |
| 11 maj | HIK-draget maj:soccer: |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera