Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F-11/F12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF F-11/F12.
F-11/F12
Följ oss för uppdateringar
Om det inte finns plats till Lea så kan jag köra och då kan jag ta med någon mer i så fall också om det behövs.
Rapportera
Har någon plats för Lea i bilen för att åka till Yoump fram och tillbaka?
Lillebror har innebandy ute i Fagerhult samtidigt.
Hälsningar
Amir-Sam Adamsson
Vi har glömt att anmäla till matchen idag för den blåa gruppen?
Finns det möjlighet att Lea kan vara med ändå?
Några som samåker från Slätten?
Hej! Missade att anmäla, men Wilma är intresserad av vinterträning!
Mvh Emma Bylander
Hej! Vet ni om det finns möjlighet att vara med på dagens teknikträning och när denna är? Vi missade denna anmälan av olika anledningar och informationen är borta. Har ni någon kontakt till någon? Lea är sugen på att vara med. Mi får gärna slå mig en pling om ni vet något. Sara 0706582041
Rapportera
Hej
Morgondagens match är en match som blev inställd i våras. Därav är den inte med i excelfilen som skickades ut i början på augusti. De som ska spela är kallade. Har man inte fått kallelse så får man vänta till helgen för att spela match igen. 😀
Hej
Vilka är det som skall vara med på matchen imorgon torsdag? Kan inte se någonstans vilken grupp som skall spela morgondagens match!
Mvh Amir-Sam Adamsson
Hej! Ursäkta sent meddelande. Men Wilma kommer tyvärr inte på dagens träning.
Mvh Emma Bylander
Ella är gärna med och spelar på lördag. Bra om jag får svar om det är ok om hon får va med då jag är i Tyskland nu
Rapportera
Hej Amir-Sam! Det är ganska många som markerat att de kan köra så det löser vi säkert! Vi tränare har bilar också så vi ska nog få med oss alla 24! Ses imorgon!
Rapportera