Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F20
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF F20.
F20
Följ oss för uppdateringar
Hej! Dottern som är född -20 är väldigt intresserad av att börja precis som sin storebror som spelar i P18 :)
Man behöver ju planera ”livet lite” med andra aktiviteter som barnen har plus en liten bebis på det :)
Tack så länge! Hoppas få veta mer snart :)
Hej.
Har det förts någon diskussion gällande start av lag för flickor födda -20 till våren?
ok, tack. :)
Rapportera