Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hallstahammars SK FK P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hallstahammars SK FK
Fotboll
P-13

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 maj Elin Eriksson

    Hej. Liam åker direkt till Fagersta imorgon på match, kommer inte till samlingen.
    Mvh Elin

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Lena Ulfves

    Hej
    Det finns inget kaffe så man och inga termosar för de har gått sönder. Om man har kaffe hemma så ersätter vi givitvis det om man vill. Jag rekommenderar pumptermos. Vi har två hemma hos oss som man gärna får låna tills vi köpt nya till laget

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Elinor Blomqvist

    Hej alla föräldrar som har barn som spelar på söndag!

    Vill ni vara vänliga att ställa fram kiosken. Allt finns på plats! Kan behövas mjölk. När ni är klara så se vad som behövs handlas in och kontakta Gunnars mamma Lena!

    Trevligt om någon vill baka (men inget måste)!

    Ha det fint :)

    /Ella

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Elvira Abazi

    Hej alla!

    Har alla hunnit lämna in eller registrera sina beställningar för kakförsäljningen? Det är fortfarande flera som inte har sålt något ännu.

    Jag tänkte skicka in alla beställningar nu på måndag den 1/6, så hör gärna av er innan dess om ni har fler beställningar att lägga till 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Abdullah Alakel

    Ja tack så mycket!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Cansu Kaya

    Hej!
    Zaid kan följa med Murat till matchen .

    Hälsningar,
    Cansu Kaya

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj Abdullah Alakel

    Hej!
    Kan någon ta med Zaid till Fagersta matchen?
    Mvh Abdullah

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Elvira Abazi

    Dom som har listan får gärna ta med annars går det bra utan

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Malin Lilja Santaniemi

    Vi (Elton) har tyvärr ingen lapp. Så vi har bara sålt via länken! Hoppas att det är ok!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Elvira Abazi

    Det funkar men vill gärna ha lappen. Den är bra när jag har sorterat kakorna

    Rapportera

    Rapportera