Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hallstahammars SK FK P-13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hallstahammars SK FK P-13.
P-13
Följ oss för uppdateringar
Hej
Det finns inget kaffe så man och inga termosar för de har gått sönder. Om man har kaffe hemma så ersätter vi givitvis det om man vill. Jag rekommenderar pumptermos. Vi har två hemma hos oss som man gärna får låna tills vi köpt nya till laget
Hej alla föräldrar som har barn som spelar på söndag!
Vill ni vara vänliga att ställa fram kiosken. Allt finns på plats! Kan behövas mjölk. När ni är klara så se vad som behövs handlas in och kontakta Gunnars mamma Lena!
Trevligt om någon vill baka (men inget måste)!
Ha det fint :)
/Ella
Hej alla!
Har alla hunnit lämna in eller registrera sina beställningar för kakförsäljningen? Det är fortfarande flera som inte har sålt något ännu.
Jag tänkte skicka in alla beställningar nu på måndag den 1/6, så hör gärna av er innan dess om ni har fler beställningar att lägga till 😊
Vi (Elton) har tyvärr ingen lapp. Så vi har bara sålt via länken! Hoppas att det är ok!
Rapportera
Det funkar men vill gärna ha lappen. Den är bra när jag har sorterat kakorna☺
Rapportera
Hej. Liam åker direkt till Fagersta imorgon på match, kommer inte till samlingen.
RapporteraMvh Elin