Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovslätts IK P-03 Innebandy

Följ

P-03 Innebandy

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hovslätts IK
Innebandy
P-03 Innebandy

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 nov 2014 Linus P

    Jag kan inte komma på träningen idag. Jag har fått magknip igen. :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 nov 2014 Anna Sjöman

    Vi har två eller tre platser i bilen till Tranås i morgon./ Anna

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2014 Linus Petersson

    Jag är fortfarande sjuk. Så jag kan inte komma på träningen i dag heller. ??

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 nov 2014 Henrik Vristel

    Bra att du skriver att du inte kommer, krya på dig!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 nov 2014 Linus Petersson

    jag kan inte komma på träningen idag. jag har ont i magen.
    förlåt att jag skrev sent.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 nov 2014 Henrik Vristel

    Tack för letningen Lotta o Ewa, byxorna återfunna!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 nov 2014 Magnus Claesson

    Oskar träning inte idag, han har ont i benet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 nov 2014 Ewa Lann

    Tyvärr hade Rasmus bara ett par med sig hem också!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2014 Lotta Wendelius Atterling

    Viktoria! Jag har kollat med Gustav men vi har inte fått med filips shorts. Hoppas de kommer till rätta./ Lotta

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 nov 2014 Henrik Vristel

    Hoppla.....blev visst ?? ist för en smileygubbe!

    Rapportera

    Rapportera