Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gamla Upsala SK P-15

Följ

P-15

Följ oss för uppdateringar
Följ
Gamla Upsala SK
Fotboll
P-15

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 13 dagar sedan Karl Vahlund

    Hej, uppmaning till er som kommer till Yrsa snart för match att ta med era svarta Gusk-överdragströjor. Jag vet att alla brukar ha med dem men idag kan de användas under matchtröjorna vid spel om man inte vill spela med bara armar. Ses om en stund.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Karl Vahlund

    Tråkigt att höra. Krya.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Jonathan

    Hej!
    Alvin är sjuk och kan tyvärr inte delta på Cupen imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Rikard Sörell

    Hej. Matchtröja kommer finnas på plats

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Linda Kjörling

    Hej!
    Henry har ingen matchtröja till kvällens match. Kan någon an er tränare ta med en? /Linda

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Elisa Erikson

    Hej!
    Vi har tyvärr blivit dubbelbokade på lördag så Max kommer inte heller att kunna vara med på cupen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Nicklas Hellborg

    Hej!
    Bode kommer inte delta på Nationaldagscupen, tyvärr.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Rikard Sörell

    Hej Maria.
    Det var tråkigt att höra! Hoppas Lucas blir bättre snart och är tillbaka ute på planen igen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Maria Mases

    Hej!
    Tyvärr så gjorde sig Lucas skada sig påmind igen efter träningen idag och tror tyvärr att det är bäst om Lucas får vila foten resten av veckan så det inte blir ännu sämre. Lucas tycker det är tråkigt såklart att inte kunna spela så som han önskar. Detta gör att han bla inte kan delta på nationaldagscupen i helgen.
    Mvh Maria

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Linda Kjörling

    Hej!
    Tyvärr måste Henry hoppa över träningen ikväll då han har ont i benet och har svårt att springa. /Linda

    Rapportera

    Rapportera