Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Grossbol-Skived AIF 86 Flickor-16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Grossbol-Skived AIF 86 Flickor-16.
Flickor-16
Följ oss för uppdateringar
På lördagen den 20/12 har vi kiosk- och sargansvar i samband med damernas hemmamatch mot Landvetter IBK som startar 15:30.
Nytt för säsongen:
Det finns nu även möjlighet till kortbetalning i kiosken.
Man bemannar nu även med en hallvärd. Hallvärd är en vuxen person som har koll runt om i hallen under matchen så att ingen skadegörelse sker i korridorer eller omklädningsrum, samt att det är god stämning i hallen.
Det vi ska bemanna då är:
Kiosk som ska öppna senast 14:30 och man behöver vara minst 16 år.
Karin
Moa
Kioskpasset inkluderar städning av kiosk, att ta ut sopor, samt att pant ställs under läktaren. Alternativt att detta lämnas över till de som kommer och tar över kiosken om det är någon match efteråt.
Kioskrutiner hittar ni information om på klubbens sida på laget.se under Föreningen och Dokument. De finns även uppsatt inne i kiosken.
Ledarna har nyckel till kiosken. Jag (Astrid) är där 14:15 så att ni säkert kommer in.
Entré som bemannas från 14:30 tills första perioden är färdigspelad och man behöver vara minst 16 år.
Liliána
Material för detta ska finnas i kiosken.
Hallvärd som är där från 14:30 och man behöver vara minst 18 år.
Elly (Astrid)
Ska finnas väst för detta i kiosken.
Sekretariat
Ingår inte i arbetsuppgifterna på dammatcherna.
Sargvakter -spelare som är på plats senast 15:00, samlar ihop bollarna efter uppvärmning och bygger ihop sargen under matchen. Ha gärna på er träningströjan!
Karin
Moa
Lilíana
Milla
Nova
Molly
Elly
Elin
Vendela
Resterande spelare får gärna sitta och heja och kommer få vara sargvakter om vi får ett till pass under säsongen.
Sargvakter – vuxna, samt städning av läktare är på plats senast 15:00, håller koll på de juniora sargvakterna.
Molly OC (Sean)
Milla/Nova (David)
Här sköts städningen av omklädningsrum av ledarna i damlaget men läktaren och sopor och pant i hallen ansvarar vi för.
Resterande ledare får gärna sitta och heja och kommer få vara Hallvärd eller Sargvakt+Städare om vi får ett till pass under säsongen.
---
Dagen efter, söndagen den 21/12 har vi poolspel i Lärcenter i Forshaga och vi är arrangörer. Vi kommer skicka ut anmälan som vanligt när det närmar sig gällande spelarna.
Hålltider:
8:20 Samling i Forshaga sporthall (Lärcenter)
Lag Rosa (GS 86 AIF 1)
Match 1: 9:20 mot Fagerås BK 1
Match 2: 11:40 mot Kristinehamns IBF 1
Lag Pink (GS 86 AIF 2)
Match 1: 9:20 mot Fagerås BK 2
Match 2: 11:40 mot Kristinehamns IBF 2
Det spelas även 2 matcher 10:30 men då är det inte något av våra lag som spelar.
Bemanning:
Kiosk 8:20-10:50
Isabelle
Isabella
Kiosk 10:50-13:20
Hedvig
Elin
Sista kioskpasset inkluderar städning av kiosk, att ta ut sopor, samt att pant ställs under läktaren. Alternativt att detta lämnas över till de som kommer och tar över kiosken om det är någon match efteråt.
Kioskrutiner hittar ni information om på klubbens sida på laget.se under Föreningen och Dokument. De finns även uppsatt inne i kiosken.
Ledarna har nyckel till kiosken.
Sekretariat 9:00-12:30
Viola
Vendela
Bordet för sekretariatet finns under läktaren bara att rulla ut och koppla in i golvet.
Tidtagningstavlan (och mikrofon om man önskar ha speaker) finns i skåp i mitten, bakom sekretariatet.
Om man vill spela musik är det bara att plugga in i sekretariatbordet.
Tiden startar samtidigt för de båda planerna.
Efter 2 minuter ska det tutas och det är dags för byte och så är det byte vid 4, 6 minuter och så vidare.
Speltiden är 2*16 minuter.
Glöm inte flytta tillbaka bordet om det inte är match efter.
Sargbygge och städning läktare och omklädningsrum 8:20-9:20 och 12:30-13:20
Ingrid
Joline
Kelly
Nellie
2 planer ska byggas. Ska finnas ritningar hur det ska byggas. Efteråt återställs planen till fullstor plan enligt ritning om det är match efteråt, annars tas sargen ned.
Soptunnorna ska tömmas, både i hallen och i omklädningsrummen.
Ledare 8:20-13:30
Astrid (Berra, Fimpen)
Molly OC (Sean)
Milla/Nova (David)
Elly (Astrid)
Ledarna ansvarar för nycklar, skåpsnycklar i kiosken och nycklar till omklädningsrum. De är också ansvariga för att hjälpa till så att de som har bemanning kommer in för att slänga sopor (och att det kastas rätt), få tag i städmaterial samt låsa och larma om det behövs och blir därmed sist därifrån.
---
Byten får ni lösa mellan varandra, alternativ sälja ert pass. Riktmärket där är 250 kr per pass och sälj det gärna till någon ungdom i klubben. Tänk på att vissa befattningar har åldersgränser.
Toppen!
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Toppen!
RapporteraRapportera