Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gnosjö IF P2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gnosjö IF P2015.
P2015
Följ oss för uppdateringar
God kväll!
Grymt bra match idag. Om vi lägger resultatet åt sidan så ser vi att killarna spelar det spelet vi tragglar på träningarna och orkar hålla i det matchen ut. Grymt kul att se! Tack alla som var där och stöttade.
Då sommarfotbollen startar imorgon kommer vi att enbart träna tisdagar v25 och 26. V27 kommer vi att ha en avslutning på tisdagen. Mer info kommer om den.
V.26 på torsdagen 25 juni har vi sista matchen innan sommaruppehållet. Kallelse kommer skickas enligt vanligt tidsordning.
Vi har fått leveransbesked på förra försäljningen. Ni som sålde saker med lagshoppen för ett tag sedan kan hämta det på Göhlins innan tisdagens träning från 17:30 till 18:30.
Ha en fin kväll!
Ledarna P2015
| Träning | 30 jun, 18:30 |
| Hillerstorps GoIF 2 (borta) | 16 aug, 15:00 |
| Smålandsstenars GOIF 2 (hemma) | 23 aug, 15:30 |
| Hillerstorps GoIF 1 (borta) | 30 aug, 17:00 |
| Skeppshults BK 1 (borta) | 1 sep, 18:00 |
Malin, du får gärna hämta upp det som Emin har sålt, så hämtar jag det hos dig på onsdag. 🙂
RapporteraRapportera
Fixar det!
RapporteraRapportera
Hej hej, kollade igenom försäljningen och den stämde 👍 men hängde inte riktigt med på vad du sa innan Malin ang bonusen… de som hade tjänat ihop och fått bonus till delicatobollar.. de fick inga? Eller fattade jag det fel? Men kanske att man skulle påpeka det ändå. Nu talar jag för zions del men det va ju en liten grej just att sälja för att få en bonus.. rätt ska ändå vara rätt.
RapporteraRapportera
Hej! Kan intr se vad jag skriver hör så smsar iställey
RapporteraRapportera