Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fullerö GK Juniorer Grupp 3, 4 & 5
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Fullerö GK Juniorer Grupp 3, 4 & 5.
Grupp 3, 4 & 5
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Vi fattade inte heller. Maximilian kommer också jättegärna fast hans föräldrar inte begrep att det var meningen med avslutning istället för träning.
Hoppas det går bra.
Jag glömde anmäla mig till avslutningen men jag kommer ändå om det funkar
/Jonathan
Det är okej att Lorentz, William och Philip kommer på avslutningen imorgon.
Rapportera
Missade anmäla Philip till avslutningen imorgon! Han kommer gärna om det går!
Rapportera
Missade också att anmäla William till avslutningen imorgon, kan han komma ändå?
Rapportera
Hej! Missade att anmäla lorentz till avslutningen imorgon, men han vill gärna vara med. Går det att boka in sig nu?
Rapportera
Hej, Lovisa som är anmälda sen tidigare är allergisk mot mjölkprotein och ägg. Jag har mailat om detta men vet ej om det kommit rätt mottagare till handa. Mvh Jenny
Rapportera