Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Floda BoIF F-17

Följ

F-17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Floda BoIF
Fotboll
F-17

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 18 dagar sedan Jesper Bergman Vikingsson

    Stort tack Richard men jag pratade precis med David Wedin som hjälper till med grillen så ditt ”hoppborgsuppdrag” kvarstår :)

    Nu är alla positionerna fyllda och jag tacka än en gång alla er som ställer upp och hjälper till.
    Ha en fantastisk helg.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Richard Westman

    Jag kan ta grillen 17-19 så öppnar sig en plats upp vid hoppborgen 14-17, för de som inte kan hjälpa till på eftermiddagen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Sandra Karlsson

    Om jag får önska så hade jag gärna tagit lotteriet som vi önskade från början. För vi ska iväg på kalas efter cupen..

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Jesper Bergman Vikingsson

    Självklart inte Sandra. Tack för att du upplyste om detta.
    Saken är att personinformation på laget.se är extreeemt begränsat, jag kan bara se vilka barn som är med i laget. Jag insåg efter mitt första inlägg när alla anmälningarna kom in att det inte var en helt vattentät lösning.

    Mitt förslag är att Mikael Rangfeldt tar lotteriet och att du Sandra tar grillen.
    Förstår att detta kanske inte optimalt men ser i nuläget ingen annan lösning då det bara är 14 flickor anmälda, 13 positioner som ska täckes och 5 lagledare (som redan offrar mycket tid varje vecka för ge oss vuxna den information vi behöver och våra flickor en rolig och lärorik upplevelse varje vecka).

    Tack på förhand och för er förståelse.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Sandra Karlsson

    Hej.
    Förlåt men ska vi både sälja lotter och grilla?
    Vänligen Sandra Juni Gustafssons mamma

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Jesper Bergman Vikingsson

    (Del 3 av 3)

    För grillgruppen rekommenderas att ni samspelar och kommer överens om vilken station (servering, grilla/ plocka fram/ ta betalt) som ni trivs bäst vid så att allt flyter på så smidigt som möjligt.
    Grillen och serveringen sker på grusplanen och efter betalning får kunden hamburgerbrödet i en pappersficka, sedan väljer hen själv vad hen vill ha i. Det är därför viktig att fylla på skålarna och se tillsatt det finns dryck från kiosken på plats. Prislistorna finns utsatta lite överallt och vid köbildning så får ni gärna be ”de rosa tröjorna” om hjälp.

    Jag rekommenderar er att vara i tid, gärna 10 - 5 min innan, så att ni kan se hur tidigare grupp jobbar, ställa frågor och så att bytet med tidigare grupp sker så smidigt som möjligt.

    Tackar ödmjukast för er uppmärksamhet, för ert engagemang och för att ni sprider glädje och service under denna dag samt hjälper till att bidra till ett positivt minne för alla barn och vuxna som besöker Flodala Cup.

    Väl mött!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Jesper Bergman Vikingsson

    Godkväll och happy friday. (Del 2 av 3, insåg jag nu)

    Ni kommer att få all information på plats och vid frågor kan ni alltid kontakta någon i ”cupgruppen” i de rosa tröjorna.

    Vad beträffar städet Emma, så finner du instruktioner och städutrustning i städskrubben vid tvättstugan.

    Gällande hoppborgen (aktivitetsområdet) så är det en engångskostnad på 50kr per barn och det är viktigt att alla som hoppar har betalat. Maxantalet i borgen är 8 - 10 och det får inte överskridas. Inga skor, mat, dryck eller glas i borgen och är det kö så är hopptiden 5 min.

    Vad beträffar Lotteri, Planvärdar och Kiosk rekommenderar jag er att uppsöka de som ni ska avlösa för en smidig överlämning. Även cupgruppen i rosa tröjor kan hjälpa er med information.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Jesper Bergman Vikingsson

    Godkväll och happy friday. (Del 1 av 2)

    Idag har jag tyvärr varit tvungen att slumpmässigt dela ut de sista arbetsuppgifterna. Vilket går i enighet med Floda BoIFs riktlinjer som jag skrev i mitt första inlägg.

    En av Huldas föräldrar kommer att göra Carolina och Maja sällskap i kiosken.
    En av Olivia R och Juni G’s föräldrar kommer att ansvara för grill stationen tillsammans med vår eminenta lagledare som inte bara tar hand om ena laget under dagen utan även erbjudit sig att hjälpa till med grillen. Hatten av för Joakim!

    Schemat ser ut som så;

    Kl 14 - 17
    Städ - Emma Lund
    Planvärdar - Matilda Strömberg & Malin Ekenberg
    Hoppborg - Elin Johansson, Linda Holmgren & Richard Westman
    Lotteri - Helen Garpenholt & Sandra Karlsson

    Kl 17 - 19
    Kiosk - Carolina Ehrencrona, Maja Eek & Huldas mamma eller pappa
    Grill - Olivia Rs mamma eller pappa, Juni Gs mamma eller pappa & Joakim Efraimsson

    Rapportera

    Rapportera

  • för 20 dagar sedan Mikael Rangfeldt

    Vi kan tyvärr inte det sena passet då vi har andra planer för kvällen sedan innan. Kan på det tidiga passet om behov uppstår.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 20 dagar sedan Emma Lund

    Hur och när får jag reda på mer detaljerat vad städet innebär? Var ska jag städa, vad ska göras och är det konstant 14-17 eller kommer jag kunna titta på några matcher under den tiden?

    Rapportera

    Rapportera