Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IBK Ungdom F-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IBK Ungdom F-12.
F-12
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej! Elsie kommer inte heller pga sjukdom. Ses nästa vecka. Mvh Linda
Rapportera
Hej!
Emilia kommer inte på träningen idag pga förkylning.
Mvh Jenny
Vad tråkigt att Alma inte vill fortsätta. Hoppas hon kommer åter nästa termin 😊
Rapportera
Hej
Alma Soto har bestämt sig för att inte fortsätta med innebandy. Vi tar nya tag nästa säsong om det finns plats då. Tack för att vi fick prova på! Mvh Linda
Hoppas Elsie också kryar på sig! Många som är sjuka. Nästa vecka kör vi lov men veckan efter tränar vi igen men då på Storvretaskolan och på fredagen. Hoppas ni sett den nya tiden!
Rapportera