Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fanna BK P/U 16-17

Följ

P/U 16-17

Följ oss för uppdateringar
Följ

Kioskvecka för U16/17

Jeanette Andersen Kallin Lagledare
15 kommentarer
  • 3 jun Conny Pettersson

    Hej, denna helg och nästa lördag är jag upptagen, onsdag-torsdag likaså

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Jeanette Andersen Kallin

    Godmorgon. Har fått meddelanden till mig från flera håll om att nästa helg den 13-14e är det svårt för många och ni har dessutom Aros Cupen då, så jag behöver några stycken som kan ta denna helg istället så byter vi helg med U19 som då tar er helg den 13-14e. Vi behöver nu några till följande pass: Lördag den 6e kl 9-12 och kl 12-15, Söndag samma tider, två pass.
    Meddela mig så snart ni kan, annars får jag tilldela och ni byta själva, Varje lag har kiosken under en vecka minst under en säsong, men ni får " bara" en helg nu och vi kan byta med U19 p ga Aros Cupen mm. Vi får hjälpas åt så gott vi kan. Ha det gott.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Stefan Moberg

    Jag kan ta ett pass mellan 9-12 på lördag den 6:e

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Jeanette Andersen Kallin

    Underbart Stefan. Tack.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Stefan Moberg

    Linda hänger på oxå

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Jeanette Andersen Kallin

    Ännu bättre 👍 tack snälla

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Monica Enqvist

    Jag kan stå I kiosken söndag 7/6 mellan 12-15, har inte stått I Fannakiosken tidigare men det säkert finns instruktioner i kiosken 🌞

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Jeanette Andersen Kallin

    Tusen tack Monica 🙏

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Jeanette Andersen Kallin

    Då är det bara några till vi behöver
    Annars får jag sätta namn
    Jag själv hoppar såklart in men kan inte ta flera pass. Tack på förhand

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Conny Pettersson

    Finns det något pass söndag nd 7/6 från 16.00

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Monica Enqvist

    Nu har J fått kallelse till match på bortaplan på söndag 7/6. Jag kan ta ett pass på lördag 6/6 istället, 12-15?

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Jeanette Andersen Kallin

    Då är lördagen bemannad tack, och tack vare Kaj också som hoppar in med dej Monica, men finns det någon annan än kaj så är det varmt välkommet då han är tränare också. Söndag återstår. Behöver verkligen 4 st då enl tiderna oven och då har Conny fått äran att ta mellan 16-17 då P12 och P16 har match. Tack! men söndag i överigt saknas helt. Vi är många föräldrar i laget så hoppas några kan hoppa in då, jag vet att det är match mm men någon/några hoppas jag kan. Stort tack

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Fredrik Björkman

    Vi är tyvärr fullbokade den här helgen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Marie Reiborn

    Vi kör från Örebro (skolresa) 1130 ungefär så inte hemma till 12 men kanske 1330 om det kan lösa nåt? Om Björkmans tex kan ta min onsdag istället?

    Men återigen, det finns många fler föräldrar. Kom igen, ta en för laget!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Anna Wahlberg

    Tyvärr är vi borts

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in