Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Falu BS Bandy U17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Falu BS Bandy U17.
U17
Följ oss för uppdateringar
Morgondagens träning blir inställd.
Vi överlåter tiden till ISAK så de får en till träning innan deras seriepremiär nu till helgen.
Hej! Vi åker tidigare för att hälsa på Elliots storebror i Rättvik. Elliot kommer således direkt till bandyhallen ikväll.
Rapportera
Vi samlas på Lugnet imorgon 18:00 för samåkning till Rättvik. Verkar vara tillräckligt många som kör.
Rapportera
Vi har en tid för innebandy ikväll på Västra skolan. Ber om ursäkt för att kallelsen av olika skäl blev väldigt se. Om vi blir minst fem spelare så kör vi. Vi har släppt tisdagstiden till ISAK den här veckan eftersom vi har match i Rättvik på onsdag. Nästa vecka kör vi tisdag igen.
Rapportera
Vi förlänger kvällens träning med 10min till 21:30 istället för 21:20.
Rapportera
Vi samkör med U14 idag. Längre istid och fler på isen.
Lätt uppvärmning barmark kl 17:45, därefter ispass kl 18:30-20:20.
Om ni har svårt att hinna till den nya tiden, anslut så snart ni kan - det blev ju lite kort varsel för den här förändringen...
Hej!
RapporteraImorgon (onsdag) kväll åker jag upp till bandyhuset preliminärt omkring 20:30 för att slipa skridskor inför breddlägret på torsdagen.
Om någon vill ha slipat får ni gärna höra av er så löser jag det, går även fint att lämna av skridskor hemma hos oss någon gång fram till dess. Då kan jag slipa och ta med till samlingen.