Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Falu BS Bandy U17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Falu BS Bandy U17.
U17
Följ oss för uppdateringar
Till alla som ska med till Östersund imorgon.
Ta med en kudde för bussresan.
Se till att ni kan klä er varmt för matcherna. Prognosen säger -10 till första matchen och -15 till andra matchen, med lite blåst så kommer köldeffekten göra att det känns ännu kallare.
Maten betalar var och en själv, gissningsvis 100-150 kr per måltid. Gemensam lunch på arenarestaurangen, gemensam pizzamiddag på kvällen.
Vi ställer in kvällens träning. Förkylda/jobbande ledare och många spelare med förhinder. Isen ligger ju där om någon vill köra lite på egen hand.
Rapportera
För några dagar sedan fick alla föräldrar ett utskick om att jobba in pengar till lagkassan genom funktionärsuppdrag under för-VM. Det är väldigt klen respons hitintills... Finns det några som ställer upp?
Rapportera
Vore bra om ni kan tacka JA/NEJ till Rättvik så vi vet hur många vi blir.
Rapportera
Uppdrag 3: I eftermiddag har Falu BS ett lite större evenemang, Friskvård on Ice, en företagsturnering. Det har uppstått en vakans i kiosken kl 15-17, någon som kan rycka in och rädda situationen? De som varit med tidigare år säger att det brukar vara en kul aktivitet och bra fart på försäljningen!
Rapportera
Uppdrag 2: Sjukvårdare till A-lagsmatch11/2. Någon sjukvårdskunnig som kan ställa upp?
Rapportera
Uppdrag 1: Sjukvårdare till A-lagsmatch 3/2. Någon sjukvårdskunnig som kan ställa upp?
Rapportera
U16 har ansvar för entrén idag. Ingen har anmält sig. Jag tycker att jag gör min beskärda del av ideellt arbete, så det vore fint om någon annan kunde räcka upp handen...
Rapportera
Halloj! Påväg hem från en trevlig dag i Östersund!
RapporteraGemensam pizza efter match blev 100 kr/person. Swisha till 073-8306870 /Maria