Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Fagerhult Habo IB Ungdom P17

Följ

P17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Fagerhult Habo IB Ungdom
Innebandy
P17

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 jan Per Lyrin

    Hej. På lördag är det match i Fagerhus och det var ännu ej inlagt ansvar för kiosk och sekretariat. Vi skulle därför vara tacksamma om föräldrar till William Ström och Elias Adamsson (reserv Valle Öhman) hjälps åt i kiosken samt föräldrar till Milo Folkesson och Frank Tellman (reserv Arvid Jaresund) tar sekretariatet. Om ni inte kan får ni gärna kolla med andra föräldrar till de barn som är på plats på lördag. Stort tack på förhand. Ha en fin kväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2025 Niklas Malmsten

    Hej,
    Idag är ingen träning, utan vi drar igång tisdag 6/1 igen.
    God jul och gott nytt år på er!

    Mvh/
    Ledarna

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 dec 2025 Sofie Tellman

    Frank kommer inte på dagens träning då vi är bortresta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 dec 2025 Natalie Lindberg

    Hej,
    Seth kommer inte hinna till inmarschen idag på grund av dålig planering av oss.
    Ber om ursäkt för den otroligt sena återkopplingen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 dec 2025 Carl-Johan Forsgren

    Hej igen, hilmer är fortsatt hostig och snorig. Han kommer inte på lördagens cup.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 dec 2025 Carina Storm

    Hej! Våra planer har ändrats så William kan dessvärre inte vara med på matchen i Mullsjö på fredag. Mvh Carina

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2025 Carl-Johan Forsgren

    Avanmäler hilmer till mullsjömatchen på fredag.
    Han är inte pigg och helgen kommer bli fullt upp. Han kommer inte på dagens träning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 dec 2025 Isaac Rudh Rosén

    Hej Stina,
    Det var innan vi visste hur många som skulle anmäla sig. Alla som är anmälda är varmt välkomna! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 dec 2025 Stina Hultberg

    Hej, det står på infon gällande MAIS-Hovslätt matchen att ni går på träningsnärvaro gällande de som får vara med. När får man reda på om ens barn får delta?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2025 Sara Adamsson

    Hej!
    Elias måste tyvärr ställa in poolspel imorgon då han inte är riktigt pigg.

    Rapportera

    Rapportera