Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Köpingebro IF F-00/01

Följ

F-00/01

Följ oss för uppdateringar
Följ
Köpingebro IF
Fotboll
F-00/01

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 aug 2012 Elise B ?

    Heej! undrar bara vem som ska spela idag mot pandora?

    hej då !? (jag kan och bea l) :) ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 aug 2012 Helen

    Ett stort Grattis till dig Louise på din födelsedag. Hoppas kakan var god .
    Jättegulligt av dig att bjuda laget på kaka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 aug 2012 Helen

    Vill meddela att jag pratat med Annika (Claras mamma) nu och Clara och Annika är hemma.
    Clara har armen i mitella och nyckelbenet var brutet men inte helt av.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 aug 2012 Natha

    Hej, bra spelat idag alla töser! Krya på dig Clara!! Jag tänker på dig!!

    Kram Natha! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 aug 2012 stefan

    Vilken fin bild!! Speciellt Jörgen me handväskan.Tack för sången igår och det fina spelet

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2012 Felicia

    När börjar matchen??

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2012 Carina

    Vi kör direkt till Veberöd ikväll. Förmodligen åker Hanna N med oss, hör av oss direkt till er hur det blir med det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 aug 2012 Miranda

    hej kan tyvärr inte komma till träningen idag , fortfarande förkyld .

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 aug 2012 Katrin Nilsson

    Jag håller med Peter till fullo! Ni var superduktiga och tänk vad mycket ni lärde er genom att bara vara där, se och uppleva. Kul att få vara med er. Lycka till på söndag tjejer!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 aug 2012 Peter Jönnson

    Vill gratulera 01/02 för en mycket bra insats i er första större cup, tänk på att ni spelade 2-2 (ledde med 2-0) mot dom som tillsist vann allt. Ni uppförde er jättebra det var roligt att vara med er.
    Med vänlig hälsning,
    Peter

    Rapportera

    Rapportera