Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Köpingebro IF F-00/01

Följ

F-00/01

Följ oss för uppdateringar
Följ
Köpingebro IF
Fotboll
F-00/01

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 apr 2012 Cajsa

    Gryyymt bra spelat idag !! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2012 Carina

    F00, ge nu F99 en match :) Ska bli väldigt spännande att höra vad ni tyckte om att spela 9manna!!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2012 Louise W

    :( :( :( :( Jag kan inte komma på träningsmatchen!!!! :( :( :( :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2012 Peter

    Bra träning idag tjejer på konstgräset i Ystad. :) :) :) Nu ser vi fram emot matchen imorgon :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2012 Veronica Eriksson

    Hej.
    Jag kommer inte på tisdag, fredag och söndag.
    Veronica Eriksson :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2012 Ann-Louise

    Trist Moa :( bra du säger ifrån. Du får krya på dig. Vi ses när du är frisk.

    Hoppas du haft det kul på din skidresa :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 apr 2012 Moa B.H

    hej
    tyvärr kan inte jag komma på träningen i kväll för jag har ont i halsen och är förkyld
    :( :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2012 Lucie McEwan Jonsson

    hej alla jag tror att Peter meddela eller pratade med helen att grace ar bort rest 2 veckor men spela/trana bade fotball och pingis med tage
    onskar alla glad pask!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2012 Ann-Louise & Peter

    Ni är tappra tjejer....ni tog er igenom regn, hagel och sandstorm utan att pipa :)
    Starkt jobbat av er :) Det var kul idag att träffa Miranda, Korre, Ronja och Cajsa.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr 2012 Carina

    Kul att se nästan alla tjejerna i F00 truppen idag på träningen :) Bra tempo på övningarna, ingen som drog fötterna efter sig här inte :)

    Nu kommer väl alla imorgonkväll också, plus alla tjejer i F01 truppen också! GLÖM ej att träningen är på konstgräset på Ystad IP. Är det någon som har problem med skjuts så skriv på hemsidan eller försök ordna skjuta med en kompis.

    Rapportera

    Rapportera