Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Forsby FF F-14

Följ

F-14

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 13 dagar sedan Micael Marjamäki

    Hej,
    Hittar inga kontaktuppgifter till nån tränare, så jag provar här.
    Undrar om ni kan kontakta mig för en eventuell träningsmatch?

    /Micke
    Tränare Hällbybrunn F2014
    Micael.marjamaki.1979@gmail.com
    076-1394401

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj Anders Jansson

    Hej Max. Försökte maila dig, men emaljen du skrev här under fungerar inte att maila.
    Jag kollar med Susanne på kommunen och ser om hon kan flytta matchen.
    Mvh Anders

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj Max Piilonen

    Hej Anders,
    Jag hittade inga kontaktdetaljer till er i Fogis så jag tänkte att jag lämnar ett meddelande här så kan du kontakta mig. Vi skulle behöva flytta på matchen som är planerad 14/6, då vi är borta på cup hela den helgen.

    Mvh, Max (Ledare Västanfors IF)
    max.piilonen(a)gmail.com

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr Anders Jansson

    28e april är det träning som vanligt på krillans konstgräsplan

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr Leyla

    Ska man kalla min dotter till matchen på 28 april

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 apr Erik Sandström

    Miriam är kallad till match, om hon kan så ska hon spela:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 apr Merna Oraha

    Hej 👋
    Hur ser det ut för Miriam till träningsmatchen på fredag ? Är hon med eller inte? Kallelsen är iallafall besvarat. Hoppas på återkoppling innan morgondagen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr Anders Jansson

    Träningsmatch!
    Hej. Vi får fått en tid i Arboga för träningsmatch. Vet inte än om det blir ett eller två lag som vi kan komma med. Ville bara skriva ut att söndag den 26/4 är träningen inställd och vi kör träningsmatch i Arboga med antingen ett eller två lag kl 10-12. Kallelse kommer när jag vet hur många lag vi ska åka med. Dom som vet med sig att dom INTE kan åka med kan skriva det, så blir det lättare för oss ledare att få ihop laget/lagen, samt att vi ej behöver skicka ut kallelse till dom. Mvh Anders

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb Anders Jansson

    Hej! Nästa vecka börjar vi träna utomhus på konstgräsplanen. Tisdagar 17-18 och söndagar 09-10 / Anders

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 feb Anders Jansson

    Hej. Nu på söndag 1 mars så har vi föräldramäte istället för träning så vi kan gå igenom planen för hur vi kommer lägga upp allt till i sommar och om det är något ni funderar över. Samma tid och plats som när vi har träning. 12.00 i scheelehallen Mvh Anders

    Rapportera

    Rapportera