Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eskilstuna Guif F-2010
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eskilstuna Guif F-2010.
F-2010
Följ oss för uppdateringar
Hej Alla!
Jag har skrivit det förut. Men. Dags att slå rekord…. igen!
Logi Rekarnegymnasiet fick (som vanligt) fin feedback från lagen förra året. EB vill (som vanligt) att vi ska göra det igen..slå rekord alltså! Hela 774 st boende, och deras basketbollar är bokade hos oss på Rekarnegymnasiet under helgen. Största logiet i cupens mångåriga historia. Igen. Det kommer att ge bra klirr i lagkassan!
Här kommer schema och lite info kring arbetspassen och arbetsuppgifter.
Rekarnegymnasiet är en STOR logi men med en tydlig entré där det är enkelt att hålla koll. Vi har viss förkunskap om Rekarnegymnasiet efter att vi gjort detta förr, och det kommer gå alldeles utmärkt. Tjejerna som var med och jobbade förra året gjorde det mycket bra och behöver var med i år också. Jobbar, sköter kiosken, städar, hjälper till att låsa upp till lagen och liknande. I schemat nedan är det dimensionerat för hur många vuxna vi behöver vara på varje pass, med lämpligt minsta antal spelare (inom parentes) bakom. Lördagen blir såklart lite problematisk eftersom det krockar med SUL, men vi hjälps åt och fyller passen så gott vi kan och sen får vi förstärka med vuxna där det behövs. Skriv namn på både närvarande förälder/föräldrar och spelare när ni svarar och anmäler er i kommentarsfältet.
Vi vet sen förra året att det går åt många arbetande när vi har så här väldigt många lag att hålla reda på. Det vi också lärt oss är att vara fler in mot natten för att få alla att sova tryggt och lugnt. Därför är det mycket bra om ni som har kvällspassen fram till 21:30 har möjlighet att tänka att ni kan behöva vara lite flexibla med sluttiden, om det eventuellt krävs lite mer arbetskraft på plats något längre på kvällen.
Jag och Daniel Norwald kommer finnas som ansvariga för Logi Rekarnegymnasiet hela helgen. Mycket information och instruktioner finns i den logipärm som kommer finnas på plats. Allt annat löser vi vart efter. Jag nås dygnet runt hela helgen på 070-2022315
Fredag 9 Maj.
15:30-21:30 4 personer +Karin L+Daniel N+Jens (5 st spelare).
Välkomna lagen och checka in dem. Se till att listan på personer som finns i logi-pärmen stämmer med vilka som verkligen sover i klassrummet. Släppa in lagen och se till att ledarna fotar möbleringen så de enkelt kan ställa i ordning det när de lämnar på söndagen. Öppna upp och få igång kiosken och finnas till hands för lagen och vad de kan behöva hjälp med. Hålla efter allmänutrymmen och tömma papperskorgar. Jens på plats första delen av passet. Daniel hela passet. Karin L jobbar på Rekarne i vanliga fall och kan stället. Viktigt att vi har god täckning denna intensiva del av logiet så gärna om några av spelarna kan vara med.
Fredag-Lördag 9-10 Maj
21:30-07:30 3 personer Vaken natt
Se till att det är lugnt på login. Ha koll på boende och möta upp Räddningstjänsten om de kommer för kontroll. (visa pärmen med listor över personer i respektive rum och svara på eventuella frågor. Daniel och Jens är kvar tills det är tyst på logiet.
Lördag 10 Maj
07:30-12:30 4 personer (2 spelare om möjligt)
"släppa ut och in lagen" (de har ingen egen nyckel till klassrummen), bemanna kiosken, hålla efter/städa allmänutrymmen, hjälpa lagen med allt som kan uppstå. Bra om spelare kan vara med som förstärkning. Viktigt att vi är aktiva och håller efter med tömning av papperskorgar och liknande.
12:30-17:30 4 personer (2 spelare om möjligt)
Samma som ovan
17:30-21:30 4 personer ( en av personerna till 23:30) (4 spelare)
Samma som ovan
Lördag-Söndag 10-11Maj
21:30-07:30 3 personer Vaken natt
Se till att det är lugnt på login. Ha koll på boende och möta upp Räddningstjänsten om de kommer för kontroll. (visa pärmen med listor över personer i respektive rum och svara på eventuella frågor
Söndag 11 Maj
07:30-12:30 3 personer (3 spelare)
10:00-14:00 4 person (4 spelare)
12:30-Stängning (brukar vara klart senast 16-ish) 4 personer (4 spelare) +Jens+Daniel
Kiosken igång, hjälpa lagen med allt som kan behövas. Under söndagen kommer lagen börja lämna logit. De städar sina klassrum och återställer. När man kollat av deras städning och kontrollerat så att det är återställt checkar man ut lagen och säger hej då. Vartefter städar vi av allmänutrymmen och toaletter och stänger igen del för del. Jag kommer och tar hand om all materiel och ser till att det återlämnas till EB. Sen är vi klara!!
Svara i tråden nedan vilka pass ni kan hjälpa till, så sammanställer jag schema vart efter.
Håll utkik här för uppdateringar om vilka behov som kvarstår.
mvh
Jens
Järnvägen Cup | 30 maj, 17:00 |
Partille Cup | 30 jun, 09:00 |
Hej, jag tar gärna lördag morgon
RapporteraRapportera
Jag kan köra lördag 12.30-17.30
RapporteraRapportera
Jag tar också lördag morgon
RapporteraRapportera
Om det krisar kan jag ta något mer pass
RapporteraRapportera
Lördag morgon!
RapporteraRapportera
Lindblom tar även lördag 07:30-12:30. Molly kommer med då.
RapporteraRapportera
Jag kan också köra lördag 12.30-17.30
RapporteraRapportera
Behövs det fler på fredagen ställer jag gärna upp. Kör Elwira till SUL på lördag sen behöver vi förbereda för konfirmation den 11/5.
RapporteraRapportera
Jag kan ta fredagsnatten.
RapporteraRapportera
Fredag 15:30-21:30 kan jag hjälpa till!
RapporteraRapportera
Jag kan ta lördag morgon alt söndag morgon (07.30-12.30)
RapporteraRapportera
Jag kan ta lördag 12:30 till 17:30
RapporteraRapportera
Jag kan lördag 12:30 till 17:30
RapporteraRapportera
11 Maj 07:30-12:30. Eventuellt kan jag hjälpa till städningen!
RapporteraRapportera
Martells kan ta ett nattpass, helst fre-lör. Vi delar på passet som förra året, Henric börjar och jag byter av honom under natten.
RapporteraRapportera
Jag kan ta natten, fredag till lördag
RapporteraRapportera