F13
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Välkommen till säsongen 2026/2027!
Nu börjar vi snart planera för en ny innebandysäsong tillsammans och vi ledare vill berätta lite om vad som väntar under året. Först och främst vill vi att ni ska veta en sak: VI VILL ATT SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT SKA FORTSÄTTA SPELA INNEBANDY – SÅ LÄNGE SOM MÖJLIGT Innebandy handlar förstås om matcher, träningar och att utvecklas som spelare. Men det handlar också om så mycket mer. Om gemenskap, skratt, utmaningar, att lära känna nya människor, att våga tro på sig själv och att vara en viktig del av ett lag. Många av de erfarenheter man får i ett lag har man nytta av hela livet. Vi vet att ni är i en ålder där många funderar på hur mycket man vill satsa på sin idrott. Därför vill vi erbjuda möjligheter för alla – oavsett om man spelar för att det är roligt, vill utvecklas lite extra eller drömmer om att spela på hög nivå längre fram. Det viktigaste för oss är att du känner dig VÄLKOMMEN, TRYGG och UPPSKATTAD i laget. ⭐Upplägg för sommaren och höstens träningar och matcher, se bifogad bild⭐ Om det är svårt att se bilden läggs även infon som separata inlägg VÅRT MÅL Vi vill skapa en miljö där alla känner att det finns en plats. 💛En del vill spela så mycket som möjligt 🖤Andra vill spela för att det är roligt och för att träffa kompisar 💛Många kommer att befinna sig någonstans däremellan Det är helt okej. Vi tror att man utvecklas bäst när man känner GLÄDJE, TRYGGHET och GEMENSKAP. Därför kommer vi att fortsätta bygga ett lag där vi stöttar varandra, visar respekt och där alla bidrar med sina egna styrkor och personligheter. Vi ser fram emot en ny säsong fylld av utveckling, gemenskap, utmaningar och massor av innebandy och vi hoppas att DU vill vara med på resan! / Ledarna i F12 och F13
F13
för 10 dagar sedan
0kommentarer
-
MATCHER säsongen 2026-2027
Under säsongen kommer det finnas möjlighet att spela matcher på olika nivåer. 🚢 FASTLANDSSERIE NYTT! F13 kommer tillsammans med F12 att delta i serie i Stockholmsregionen. Det innebär: - Bortamatcher på fastlandet - Hemmamatcher på Gotland - Möjlighet att möta nya lag och spelare i samma åldrar Detta är en chans att utvecklas som innebandyspelare och är unik satsning som innebandyförbunden Gotland och Stockholm gör tillsammans! 👏 🏝️ LOKAL TJEJSERIE Samtidigt fortsätter vi spela i den lokala tjejserien som i våras bjöd på härliga och jämna matcher 👏 Här försöker vi i största möjliga mån hålla ihop lagen, dvs. F12 för sig och F13 för sig (precis som nu under våren)
F13
för 10 dagar sedan
1kommentar
-
TRÄNINGAR säsongen 2026-2027
☀️ SOMMAREN Under sommaren finns möjlighet att hålla igång träningen för den som vill. Träning med Damjuniorerna Måndagar, tisdagar, torsdagar kl. 19:15-21:00 Alla är välkomna att delta efter egen lust och möjlighet. 💪 FYSTRÄNING Med start veckan efter skolavslutningen kommer det att erbjudas fysträningar under sommaren. Dag och tid kan variera, håll utkik på laget.se för de respektive lagen F12 och F13 Syftet med fysträningarna är enkelt: - Att våga utmana sig själv lite utifrån sina egna förutsättningar - Att träna tillsammans, ha roligt och peppa varandra Det spelar ingen roll vilken nivå du är på – alla tränar utifrån sin egen förmåga (obs. föräldrar är också välkomna att delta :)). 🍂 HÖSTEN När vi startar upp säsongen i augusti kommer vi att erbjuda flera träningsmöjligheter. - Ett gemensamt innebandypass F12, F13 och F14 - Två egna träningar med sitt lag, F12 och F13
F13
för 10 dagar sedan
0kommentarer
-
Visa fler nyheter