﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Endre IF F13</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/EndreIFF-13/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">1fc35b9e-065f-1a0d-d2e5-7af99cfc0e46</guid><title>MATCHER säsongen 2026-2027</title><description>Under säsongen kommer det finnas möjlighet att spela matcher på olika nivåer.&lt;br&gt;&lt;br&gt;🚢 &lt;b&gt;FASTLANDSSERIE&lt;/b&gt; NYTT!&lt;br&gt;&lt;br&gt;F13 kommer tillsammans med F12 att delta i serie i Stockholmsregionen.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Det innebär:&lt;br&gt;- Bortamatcher på fastlandet&lt;br&gt;- Hemmamatcher på Gotland&lt;br&gt;- Möjlighet att möta nya lag och spelare i samma åldrar&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;i&gt;Detta är en chans att utvecklas som innebandyspelare och är unik satsning som innebandyförbunden Gotland och Stockholm gör tillsammans!&lt;/i&gt; 👏&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;🏝️ &lt;b&gt;LOKAL TJEJSERIE&lt;/b&gt; &lt;br&gt;&lt;br&gt;Samtidigt fortsätter vi spela i den lokala tjejserien som i våras bjöd på härliga och jämna matcher 👏&lt;br&gt;&lt;br&gt;Här försöker vi i största möjliga mån hålla ihop lagen, dvs. F12 för sig och F13 för sig (precis som nu under våren)&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-13 13:04&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8115214/MATCHER-sasongen-2026-2027</link><pubDate>Sat, 13 Jun 2026 11:04:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e8b1e08e-403c-347e-6bfc-98fe48b25648</guid><title>TRÄNINGAR säsongen 2026-2027</title><description>☀️ &lt;b&gt;SOMMAREN&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Under sommaren finns möjlighet att hålla igång träningen för den som vill.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Träning med Damjuniorerna&lt;br&gt;&lt;b&gt;Måndagar, tisdagar, torsdagar kl. 19:15-21:00&lt;br&gt;&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Alla är välkomna att delta efter egen lust och möjlighet.&lt;br&gt;&lt;br&gt;💪 &lt;b&gt;FYSTRÄNING&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Med start veckan efter skolavslutningen kommer det att erbjudas fysträningar under sommaren. Dag och tid kan variera, &lt;b&gt;håll utkik på laget.se&lt;/b&gt; för de respektive lagen F12 och F13&lt;br&gt;&lt;br&gt;Syftet med fysträningarna är enkelt:&lt;br&gt;- Att våga utmana sig själv lite utifrån sina egna förutsättningar&lt;br&gt;- Att träna tillsammans, ha roligt och peppa varandra&lt;br&gt;&lt;br&gt;Det spelar ingen roll vilken nivå du är på – alla tränar utifrån sin egen förmåga (obs. föräldrar är också välkomna att delta :)).&lt;br&gt;&lt;br&gt;🍂 &lt;b&gt;HÖSTEN&lt;/b&gt;&lt;br&gt;När vi startar upp säsongen i augusti kommer vi att erbjuda flera träningsmöjligheter.&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;- Ett gemensamt innebandypass F12, F13 och F14&lt;br&gt;&lt;b&gt;- Två egna träningar med sitt lag, F12 och F13&lt;/b&gt;&lt;/b&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-13 13:00&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8115211/TRANINGAR-sasongen-2026-2027</link><pubDate>Sat, 13 Jun 2026 11:00:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e2b3c01f-3d17-55cd-39ad-2e654ad7a4c2</guid><enclosure url="https://laget001.blob.core.windows.net/11911234_medium.png" type="image/png" length="150697" /><title>Välkommen till säsongen 2026/2027!</title><description>Nu börjar vi snart planera för en ny innebandysäsong tillsammans och vi ledare vill berätta lite om vad som väntar under året. Först och främst vill vi att ni ska veta en sak:&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;VI VILL ATT SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT SKA FORTSÄTTA SPELA INNEBANDY – SÅ LÄNGE SOM MÖJLIGT&lt;/b&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Innebandy handlar förstås om matcher, träningar och att utvecklas som spelare. Men det handlar också om så mycket mer. Om gemenskap, skratt, utmaningar, att lära känna nya människor, att våga tro på sig själv och att vara en viktig del av ett lag. Många av de erfarenheter man får i ett lag har man nytta av hela livet.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi vet att ni är i en ålder där många funderar på hur mycket man vill satsa på sin idrott. Därför vill vi &lt;b&gt;erbjuda möjligheter för alla &lt;/b&gt;– oavsett om man spelar för att det är roligt, vill utvecklas lite extra eller drömmer om att spela på hög nivå längre fram.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Det viktigaste för oss är att du känner dig &lt;b&gt;VÄLKOMMEN, TRYGG och UPPSKATTAD&lt;/b&gt; i laget.&lt;br&gt;&lt;br&gt;⭐Upplägg för sommaren och höstens träningar och matcher, se bifogad bild⭐ &lt;br&gt;&lt;i&gt;Om det är svårt att se bilden läggs även infon som separata inlägg&lt;/i&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;VÅRT MÅL&lt;/b&gt;&lt;br&gt;Vi vill skapa en miljö där alla känner att det finns en plats.&lt;br&gt;&lt;br&gt;💛En del vill spela så mycket som möjligt&lt;br&gt;🖤Andra vill spela för att det är roligt och för att träffa kompisar&lt;br&gt;💛Många kommer att befinna sig någonstans däremellan&lt;br&gt;&lt;br&gt;Det är helt okej.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi tror att man utvecklas bäst när man känner &lt;b&gt;GLÄDJE, TRYGGHET och GEMENSKAP&lt;/b&gt;. Därför kommer vi att fortsätta bygga ett lag där vi stöttar varandra, visar respekt och där alla bidrar med sina egna styrkor och personligheter.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ser fram emot en ny säsong fylld av utveckling, gemenskap, utmaningar och massor av innebandy och vi hoppas att &lt;b&gt;DU&lt;/b&gt; vill vara med på resan!&lt;br&gt;&lt;br&gt;/ &lt;i&gt;Ledarna i F12 och F13&lt;/i&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-13 12:49&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8115206/Valkommen-till-sasongen-2026-2027</link><pubDate>Sat, 13 Jun 2026 10:49:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">f114ed00-aba1-6c98-5e32-b6f895df70b0</guid><title>Föräldramatch och rosa hår</title><description>På torsdag 4/6 använder vi vår träningstid i Västerhejde för att sätta punkt för årets säsong med en traditionsenlig föräldramatch. 

Johan Larsson har lovat färga håret. Bara det är såklart värt att komma för!!!

Framåt så har vi gemensam träning med F11 och F12 på tisdag den här veckan och nästa. Därtill finns möjlighet att träna med F11 som håller igång under hela sommaren. Vi kommer också ha några fysträningar som alla såklart är varmt välkomna till!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-01 19:15&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8108554/Foraldramatch-och-rosa-har</link><pubDate>Mon, 01 Jun 2026 17:15:16 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c78b0964-bf99-57f0-b473-454e18c98287</guid><title>Tisdagsträningen</title><description>26/5 Har vi ingen tid i DG-Arena utan vi nyttjar den fina solen och ser vad Maria har att erbjuda med en liten fysträning. Samling 16.50 senast P18 Start/mål.
17-18.00!
Kallelsen är uppdaterad!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-23 19:39&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8103491/Tisdagstraningen</link><pubDate>Sat, 23 May 2026 17:39:44 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0333387a-f10f-5cb3-26bb-c59964f46476</guid><title>Morgondagens match</title><description>I morgon samlas vi 10:45 i arenan och matchstart cirka 12:05. Vi räknar med att vara färdiga ungefär 13:30. Om man vill komma tidigare för att hänga i arenan och heja på F11 så är vi ledare på plats från 09:00.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ta med strumpor, shorts och båda matchtröjorna. Efter att vi spelat klart kommer vi samla in dom för säsongen.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-15 20:16&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8098759/Morgondagens-match</link><pubDate>Fri, 15 May 2026 18:16:43 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">fb189ac3-125d-6440-e4e0-79ef0758ccc2</guid><title>Träningstid ikväll</title><description>Det har varit ett tidsfel i kallelsen ikväll 
Träningstid är 18.30-20.00&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-12 17:40&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8096527/Traningstid-ikvall</link><pubDate>Tue, 12 May 2026 15:40:31 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">b8d2616b-43cd-34fa-190d-e845ef6a717b</guid><title>Lunch Fredag 15 maj: Föräldrar behövs &lt;3</title><description>God morgon alla :sunny: &lt;br&gt;Nästa helg är det turnering för våra tjejer, KUL! &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi har fått i uppgift att ansvara för lunchen på fredagen (hamburgare) till ca 90 personer och hoppas att vi med gemensamma krafter lyckas bemanna dagen. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Skriv i kommentarsfältet nedan när ni har möjlighet att hjälpa till (hela eller del av tiden) genom att kommentera 1, 2 eller 3. &lt;br&gt;&lt;br&gt;1 - Lunchen öppen ca 11:30-13:30 (kan delas upp i två pass, två personer)&lt;br&gt;2 - Prepp inför lunch, tända grillar, förgrilla hamburgare så det finns en del färdigt till 11.30 mellan ca 10.30-11.30 (1 person) &lt;br&gt;3 - Städ efter lunch ca 13.30-14.30, plocka undan, plocka och slänga skräp mm. (1 person)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ser fram emot nästa helg, fantastiskt roligt med besök på ön :yellow_heart: lagföräldrarna ordnar med hamburgare, tillbehör, dricka, kol mm inför fredagen så allt finns på plats. Meddela senast söndag 10/5 vilket pass ni har möjlighet att hjälpa till med så vet vi alla i god tid hur planerna ser ut. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Önskar er en fortsatt fin vecka :sunny:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-06 06:51&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8091810/Lunch-Fredag-15-maj-Foraldrar-behovs--3</link><pubDate>Wed, 06 May 2026 04:51:53 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5a386b25-97d2-690d-9363-96c4a37ea6c6</guid><title>Träningsmatch vs F14, i Västerhejde, tis 5 maj</title><description>Hej, på tisdag har F14 bjudit in till en träningsmatch på deras träningstid - superkul och bra genrep inför turneringshelgen vs Farsta Sharks (15-16 maj)!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Välkomna!&lt;br&gt; &lt;br&gt;/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-03 11:28&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8089377/Traningsmatch-vs-F14-i-Vasterhejde-tis-5-maj</link><pubDate>Sun, 03 May 2026 09:28:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">4f9ca550-44e3-ac88-2215-e674f97ced27</guid><title>Gemensam träning ikväll tisdag 28/4</title><description>Ikväll tisdag 28/4 tränar vi kl 19.30-21 i Ica Maxi arena. 
Kallelsen som gick ut blev lite tokig. &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-28 05:44&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8085948/Gemensam-traning-ikvall-tisdag-28-4</link><pubDate>Tue, 28 Apr 2026 03:44:29 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">df0d5fc1-5efe-d92a-6fdc-8a960b191a5a</guid><title>Update: Träningstider from maj </title><description>Hej!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Följande dagar och tider kommer vi att erbjuda träning på framöver;&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Tisdag kl 19:30-21:00&lt;/b&gt;, samling kl 19:15. &lt;b&gt;Ica Maxi Arena&lt;/b&gt;, gemensam träning med F12 och F11 &lt;br&gt;&lt;b&gt;Torsdag kl 18:00-19:30&lt;/b&gt;, samling 17:45, &lt;b&gt;Västerhejde idrottshall&lt;/b&gt;, F13 (men F12 och F11 är välkomna att delta)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi i F13 är som vanligt också välkomna till F12 och F11:s träningar. &lt;br&gt;F12: Onsdag kl 18:30-20:00 i Södervärn&lt;br&gt;F11: Måndag kl 19:30 i IMA, (Damjuniorer/U-lag är också välkomna på deras träningar), och torsdagar kl 19:30 i IMA.&lt;br&gt;&lt;br&gt;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------&lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi jobbar i skrivande stund på att hitta träningstider för resten av vårsäsongen som funkar för oss. Vi kommer ha en gemensam träning med F11 och F12 i IMA på tisdagar mellan 19.30 och 21. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi är väl medvetna om att det är i senaste laget och jobbar på att få loss en egen tid som ligger mer lämpligt. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi återkommer med kallelser så snart det är på plats!&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-26 22:34&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8084906/Update-Traningstider-from-maj-</link><pubDate>Sun, 26 Apr 2026 20:34:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">ceadf9e0-feec-b7c7-5010-ac9e5fa390c1</guid><title>Träning 26/3</title><description>Hej på er!
Imorgon har vi fått även F11s träningstid mellan 18-19.
Vi fortsätter träningen vi har tills minst 18.30.
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-25 19:32&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8063092/Traning-26-3</link><pubDate>Wed, 25 Mar 2026 18:32:38 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6ebefe8c-d7b5-1dd8-c42e-aa0e85a66a08</guid><title>Jobb A-laget 28/3</title><description>Vi gör ett nytt försök inför matchen på lördag då F13 ska bemanna entrén. Matchstart kl 17, samling kl 15.15&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ellen Norström &lt;br&gt;Elvira Ottosson&lt;br&gt;Minna Erikssson&lt;br&gt;Elvira Eldnor&lt;br&gt;&lt;br&gt;/Föräldragruppen&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-25 16:59&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8062977/Jobb-A-laget-28-3</link><pubDate>Wed, 25 Mar 2026 15:59:21 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a47b33a2-de53-e24b-8f8c-7c1eba6b8250</guid><title>Träningsmatch vs Roma, onsdag!</title><description>Hej, påminner om att vi har träningsmatch mot Roma på onsdag (25/3). Vi samlas &lt;b&gt;kl. 16:30&lt;/b&gt;, värmer upp och försöker komma igång med matchen så snart som möjligt för att nyttja halltiden. &lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;b&gt;Gult matchställ&lt;/b&gt; gäller!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Som vanligt, kom gärna och heja fram alla härliga tjejer! &lt;br&gt;&lt;br&gt;/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-24 11:11&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8061972/Traningsmatch-vs-Roma-onsdag</link><pubDate>Tue, 24 Mar 2026 10:11:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c7a10d93-2efc-1027-e0dc-ad0ed86259d7</guid><title>Jobb A-laget lördagen 28/3</title><description>Hej!&lt;br&gt;Nu är det dags för slutspel för vårat Endre :yellow_heart:. Det blir nu kort varsel inför de arbetspass vi blir fördelade under slutspelet. Tillsammans brukar vi lösa detta bra. &lt;br&gt;Vi har redan nu på lördag fått ansvar att bemanna entrén. &lt;br&gt;Matchen startar kl 17 och det är samling 1h och 45min innan matchstart och fyra vuxna behöver vara på plats. &lt;br&gt;&lt;br&gt;De som är ansvariga för entrén är:&lt;br&gt;Elvira Norrby&lt;br&gt;Ebba Ekström &lt;br&gt;Lhea Othberg Ekman&lt;br&gt;Uma Hederstedt Bouras&lt;br&gt;&lt;br&gt;Kommentera nedan att ni sett och kan. &lt;br&gt;&lt;br&gt;/Föräldragruppen&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-24 08:29&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8061850/Jobb-A-laget-lordagen-28-3</link><pubDate>Tue, 24 Mar 2026 07:29:34 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8f49cd44-53d9-405b-114b-3b8da235a489</guid><title>Matchställ</title><description>Idag spelar vi match i svart matchställ. Ber om ursäkt för snurrig info.&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-22 10:15&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8060362/Matchstall</link><pubDate>Sun, 22 Mar 2026 09:15:00 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">046d3110-45f9-42b0-5405-957f01a34996</guid><title>Vårlotten </title><description>Våren står för knuten och det gör även Endre IFs vårlotter :cherry_blossom: 

Nu på lördag, i anslutning till A-lagsmatchen, kommer vi att hämta ut lotterna till laget. Förhoppningsvis kommer vi kunna sälja Vårlotten i samband med bollförsäljningen innan och under matchen (ska ännu kolla upp med Endre att det är okej). 

På träningen på onsdag nästa vecka kommer lotterna att fördelas ut till tjejerna, maximalt 10 lotter per spelare (ju fler vi eventuellt säljer på lördag desto färre att fördela). Lotterna kostar 100kr styck och ska betalas till Cia (0722058597) via Swish senast 16/4. 

Vi har redan nu börjat dela Vårlotten med vinstplan i sociala medier. Lägg en förfrågan på Facebook till Cia Hagvall, Emmy Karlsson eller Henrik Pilestad så kan vi med gemensamma krafter sprida inlägget så gott vi kan och på så sätt nå ut till fler :muscle: 

Avslutningsvis, tack för att vi fått låna era ungdomar ikväll. Vilka fina ungar och tränare vi har :yellow_heart:&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-19 20:42&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8059076/Varlotten-</link><pubDate>Thu, 19 Mar 2026 19:42:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5627eaa9-63b3-3262-6adb-425a9c8e9c8f</guid><title>Sista Hemmamatchen för A-Laget</title><description>A-laget spelar sin sista hemmamatch 21/3.
Det är då också tradition för utdelning av Bagarns stipendium. Klubben vill att så många som möjligt av ungdomslagen är på plats.
Vi har redan större delarna av vårat lag på plats i form av uppdrag på matchen.
Vi andra försöker sluta upp i den mån vi kan.
Vi kan alla hjälpas åt att sälja slut på alla bollarna:muscle:.
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-15 11:05&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8055941/Sista-Hemmamatchen-for-A-Laget</link><pubDate>Sun, 15 Mar 2026 10:05:35 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0fd8a11a-86b5-332c-94d2-d9ca46bd3ca5</guid><title>Jobb A-laget 21/3, matchstart kl 14</title><description>Hej!&lt;br&gt;Här kommer en påminnelse för de som ska jobba på A-lagets match nästa vecka.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Kiosken:&lt;br&gt;Vidia Jakobsson&lt;br&gt;Selma Öberg&lt;br&gt;Ebba Ekström &lt;br&gt;Mira Ringbom Pilestad&lt;br&gt;&lt;br&gt;Extra (lilla) kiosken:&lt;br&gt;Signe Stålhammar &lt;br&gt;&lt;br&gt;Bollkastning:&lt;br&gt;Elvira Norrby (ansvarig förälder)&lt;br&gt;Klara Johansson (ansvarig förälder)&lt;br&gt;Ebba Ekström &lt;br&gt;Vidia Jakobsson &lt;br&gt;Selma Öberg&lt;br&gt;Signe Stålhammar &lt;br&gt;Minea Zillen&lt;br&gt;Nova Zillen &lt;br&gt;&lt;br&gt;Priser:&lt;br&gt;Behövs 2-3 priser, har vi några på lager?&lt;br&gt;&lt;br&gt;Instruktionerna ligger under dokument om ni behöver fräscha upp minnet.&lt;br&gt;&lt;br&gt;/Föräldragruppen Cia, Henke och Emmy&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-15 10:13&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8055893/Jobb-A-laget-21-3-matchstart-kl-14</link><pubDate>Sun, 15 Mar 2026 09:13:23 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">fe1abba4-b419-e8a5-ce17-25b27bc76219</guid><title>Samkväm 19/3</title><description>Torsdag den 19/3 tar vi paus från innebandyträning och filar istället på våra dartkunskaper :dart: &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi ses på Awee för en timmas dart kl 17 och äter därefter tillsammans vid 18. Anmäl er senast den 17/3 i laget.se under ’aktiviteter’ och ange här i tråden vilken pinsa er spelare önskar (Veggie eller Chark, se innehåll längst ner i inlägget). &lt;br&gt;&lt;br&gt;Denna aktivitet bekostas av lagkassan - vi hoppas att så många spelare som möjligt kommer :yellow_heart:&lt;br&gt;&lt;br&gt;Eventuella frågor eller allergier tas med lagföräldrarna:&lt;br&gt;Emmy 073-641 52 82&lt;br&gt;Henrik 070-670 37 77&lt;br&gt;Cia 072-205 85 97&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ha en fortsatt fin helg! &lt;br&gt;&lt;br&gt;PINSA VEGGIE &lt;br&gt;Med rostade grönsaker, ponzumarinerad portabello, ost &amp; örter&lt;br&gt;&lt;br&gt;PINSA CHARK &lt;br&gt;Med charkuteri, ost &amp; örter&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-08 16:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/EndreIFF-13/News/8051538/Samkvam-19-3</link><pubDate>Sun, 08 Mar 2026 15:36:27 GMT</pubDate></item></channel></rss>