Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Broby IF Seniorlag Herrar

Följ

Seniorlag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ
Broby IF
Fotboll
Seniorlag Herrar

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 18 feb 2010 Krona

    Instämmer, härlig träning o skönt att se så många på träningen me, kör vi över Bjärlöv på lörda

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 feb 2010 coach

    Härlig inställning på träningen ikväll boys, fortsätt så!!
    coachen

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 feb 2010 Ayxan

    Riktigt bra träning idag grabbar! ni imponerade mej ) jag vill se alla taggade på lördag! Ta de lugnt dagen innan. Ha de gött :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 feb 2010 Edmilson

    Gössig träning igår gubbs! Kör vi stenhårt ikväll oxå så vi tvålar till Bjärlöv ordentligt på lördag!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 feb 2010 jeppe

    träning idag killar 18.00, dom tar bort snön idag

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 feb 2010 Edmilson

    tipslördan har blivit ändrad till den 13:e mars! mer info kommer... (=

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2010 Edmilson

    Ola!!! Kurragömma med thorleifs!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2010 jensa #14

    Det snöar Snippe! Du får ud me traktorn innan träningen å dra lide...

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 feb 2010 Krona

    Lägg in om det är någon låt mer ni vill ha annars slänger jag in lite skit bara o bränner det...

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 feb 2010 Edmilson

    Hola! Vi hade tänkt att ha vår "lilla" tipslördag den 6:e Mars, och ja har kollat upp lite matcher som går... kl 13:00 är det Man C mot Tottenham och kl 16:00 är det både Arsenal mot Burnley och AIK mot Göteborg (supercupen) vad säger ni alla???

    Ola!! Släng in Iron Maiden - The trooper och Danzig - Mother på skivan!!!! :)

    Rapportera

    Rapportera