Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Broby IF Seniorlag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Broby IF Seniorlag Herrar.
Seniorlag Herrar
Följ oss för uppdateringar
haha. Andy gjorde 2 mål men domaren såg inte ena målet ) när jag skrek på domaren att det var mål då svarade han att han ville se repris :D
Rapportera
hörde med en hanaskog spelare och det blev 7-1. Andy vilka gjorde mål då?
Rapportera
grabbar,hatar hedersamma förluster.bättre med turliga segrar.. MEN, resultatet igår var INTE rättvist. oavgjort, el vinst till broby.två vådaskott i krysset från 35 m i första halvlek o ett litet spelövertag till bjärnum men 0-0 hade varit rättvist. andra halvlek är det bara ett lag på banan.broby.broby pressar högt o äger matchen.jocke bosson var bäste man på plan.jens var enorm.i andra höjer vissa sig 80 procent,i första syntes de inte alls.ta me andra halvlek,så blir det vinst mot farstorp. försvaret var riktigt bra än 3 insläppta mål,som sagt 2 vådaskott o en offsidemiss annars skapar inte bjärnum mycket. EN SAK grabbar. HATA O FÖRLORA,GÅ IN 200 I VARJE NÄRKAMP,bosson o cronholm har pär järvinens attityd o mentalitet(när han spelade),både efter o under matchen.så jävla härligt o se... vissa av er duttar med bollen o ser ut som "är inte matchen slut snart".... bjärnum= stabilt,blir top 3. försvaret riktigt bra plus innermittfältet.
Rapportera
Säger bara: Jocke bosson!!
Rapportera