Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Broby IF Seniorlag Herrar

Följ

Seniorlag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 nov 2011 till Åskådare

    Nu har precis "rötmånaden" startat så man vet aldrig med säkerhet förrän den 15 december. En som redan har skrivit på för oss är Matte i från Strömsborg, mer info om honom kommer snart på hemsidan.

    Martin Nilsson

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 nov 2011 Åskådare

    Vilka lämnar Broby? vilka kommer till Broby?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2011 Åskådare

    Skit serie.. Inte ett derby nu :(

    http://blogg.kristianstadsbladet.se/patrikpersson/2011/11/10/den-nya-serieindelningen/

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2011 Nöbbelöv North Side

    Skulle vara spännande och veta vilka som fick priser i år.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 okt 2011 Niclas

    Hej
    Glöm ej att införskaffa er biljetter till årsfesten den 5 nov.
    Ni kan köpa dom hos Mats på Konsum, han sitter där tors,fre,lör och söndagar.
    Annars kan ni ringa mig på 0733-825463 så fixar jag biljetter till er /Niclas

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 okt 2011 Benny Kronholm

    Broby gjorde en heroisk insats nere i Lövestad. :)

    Men tyvärr räkte det inte. :(

    Nya tag 2012. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 okt 2011 Kvalbuss!!!!

    10 platser finns kvar på bussen.Ring Martin eller mejla mig på p_mif@hotmail.com.
    Kom igen och anmäler er nu så vi kan stötta våra pågar till femman!!! Pris endast 100 spänn !!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 okt 2011 Peter

    Fan vad härligt det ska bli med en kvalmtch i morgon.Hoppas på bra spel många mål och mycket folk !!! BROBY IF MOT FEMMAN!!!! ÅÅÅÅÅ IN MED BOLLEN I MÅL!!!!!!!! FRAMÅT BROBY!!!!! ÅÅÅÅÅ IN MED BOLLEN I MÅL! VI SES PÅ BROBYVALLEN GOTT FOLK .

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2011 Nöbbelöv North Side

    Det var ingen fotbollsmässig bra insatts mot Sibbhult :/

    Men desto mer kämpande som gav oavgjort till slut :)

    Lycka till i kvalet mot Lövestad.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2011 FotbollSkåne

    Vi på Fotbollskane.se vill först och främst tacka för en säsong full av glädje och tårar. Trotts att det finns vissa kvalmatcher kvar så väljer vi att gå ut nu för vi håller på med en ny serie på vår sida där vi kommer ha Tips varje vecka inför nästa säsong.

    Dock smyg startar vi redan nu till kvalet och vill givetvis att alla är med och tävlar. Nu är det bara en beta version och tar gärna emot kritik.

    Vi söker också dagligen efter sammarbets partners. Så vill ni ingå i Skånes bästa fotbollsida med bäst nyheter samt ett stort bildgalleri så är det bara att höra av sig på den angivna mailen här nedanför.

    Vi ses nästa säsong!

    MVH
    Fotbollskane.se
    www.fotbollskane.se
    info@fotbollskane.se

    Rapportera

    Rapportera