Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om BK Walldia Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från BK Walldia Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Kära stolpskott, när ni ställer upp på dom tillställningar vi ordnar så kanske det blir mer fester. Men det har varit bedrövlig uppslutning på bl.a Upptaktsfesten och Bowlingkvällen tidigare i vår. Visa att ni ställer upp så ska vi nog fixa fester o andra arrangemang
Rapportera
Ja, med tanke på gårdagens för lust så kan det ju endast bero på en enda sak och det är ju att det var alldeles för längesedan det var fest ju! Mer fest till laget så det kan snacka ihop sig och förmedla spel ideér då alla inte behagar att komma till träningarna....
Rapportera
Ska "konen" bli den siste som har något
att säga i denna gästbok, det är ju helt dött numera......
Undrar bara om när det kommer upp info om de nya lirarna och om tränarna för 2007
Rapportera
Rapport direkt fran det lomska egyten. denna veckan har jag blvit lurad av en skoputsare samt att jag har fatt stryk i pingis av tva arabiska man. hoppas att matchen mot skottorp gick bra jag ska ata en fin buffe nu. vi hors om en och en halv vecka.
Rapportera
Så då var det klart att vi möter Harplinge i 2:a omg av DM på hemmaplan.
Rapportera