Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bälinge IF F-14 Fotboll

Följ

F-14 Fotboll

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 9 dagar sedan Linda Pertell Hammarlöf

    Hej!
    Emilia är helt slut efter fotbollsskolan idag. Hon får vila upp sig till nästa vecka.För visst var träningen inställd imorgon? Ha en fin midsommar! Med vänlig hälsning, Linda

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Sonny Peterson

    Se till att tjejernas telefonnummer är inlagda på laget.se inför cupen. Underlättar kommunikation med tider etc under helgen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Sonny Peterson

    Info om cupen ligger i Dokument/Falucupen 2026/ Falucupen info.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Caroline Strömgren

    Hej Johanna,
    Mer info om cupen kommer inom kort :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Johanna Jacobsson

    Godkväll!
    Är det bara vi som missat?! Info kring helgen.. Körtider? Om man skall packa något speciellt? Spelschema?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Fouad Kassem

    Selma är tyvärr sjuk idag lördag och kommer inte till dagens match.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj Linda Pertell Hammarlöf

    Hej! Emilia åker direkt till matchen i Heby. Med vänlig hälsning, Linda

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Sonny Peterson

    Kom ihåg den svarta tröjan imorgon mot Heby.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 apr Linda Pertell Hammarlöf

    Hej! Cupen i Falun, kommer den börja redan på fredagen eller börjar den på lördagen? Med vänlig hälsning, Linda

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Linda Pertell Hammarlöf

    Hej!
    Emilia behöver hoppa träningen idag tyvärr. Behöver plugga matte och lite annat. Fick hem lite extra uppgifter idag som vi inte vetat om innan. Skolan får gå före idag. Med vänlig hälsning, Linda

    Rapportera

    Rapportera