Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bälinge IF INAKTIV F-03 fotboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bälinge IF INAKTIV F-03 fotboll.
INAKTIV F-03 fotboll
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Om jag förstått det rätt så har vi nu Agnes E, Jossan och Olivia som bollmajor till fredag. Skulle vara väldigt bra om en till kunde ställa upp så vi inte behöver be Amanda och/eller Selma från F-01. Anna och jag tar kiosken och Mattias ställer upp som matchvärd.
Vänliga Hälsningar
Helena
Frida tränar gymnastik idag och missar därför fotbollsträningen.
Rapportera
Hej!
Vilken tid/plats spelar F02 mot F03 Iron? Vilda skulle vill gå och titta. //Kristin
Låt henne komma till samlingen så löser det sig säkert. Vi ska tillbaka till Bälinge, där F-02 spelar seriepremiär mot iron F-03, spännande drabbning!!!!
Rapportera
Kajsa undrar om hon kan åka med någon till matchen då hon gärna vill titta på matchen. Med vänlig hälsning Fredrik
Rapportera
Elsa kan inte vara med på träning denna vecka, varken tisd eller torsd. Trevlig valborg!
Rapportera
Hej! Elsa är gärna med som bollmaja på fredag.
Rapportera