Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bälinge IF INAKTIV F-03 fotboll

Följ

INAKTIV F-03 fotboll

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bälinge IF
Fotboll
INAKTIV F-03 fotboll

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 maj 2014 Per Wretblad

    Hej! Elsa är gärna med som bollmaja på fredag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj 2014 Helena Ehlin

    Hej,
    Om jag förstått det rätt så har vi nu Agnes E, Jossan och Olivia som bollmajor till fredag. Skulle vara väldigt bra om en till kunde ställa upp så vi inte behöver be Amanda och/eller Selma från F-01. Anna och jag tar kiosken och Mattias ställer upp som matchvärd.

    Vänliga Hälsningar
    Helena

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj 2014 Pernilla Hollvaster

    Frida tränar gymnastik idag och missar därför fotbollsträningen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj 2014 Lovisa

    Hej! Samma för frida med, hon skulle behöva byta med någon.
    /Lovisa

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2014 Birgitta Lindberg

    Matchen är slut. BIF 02 vann stort idag!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2014 Kristin Lanz

    Hej!
    Vilken tid/plats spelar F02 mot F03 Iron? Vilda skulle vill gå och titta. //Kristin

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 maj 2014 Birgitta Lindberg

    Låt henne komma till samlingen så löser det sig säkert. Vi ska tillbaka till Bälinge, där F-02 spelar seriepremiär mot iron F-03, spännande drabbning!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 maj 2014 Kajsa Lindgren

    Kajsa undrar om hon kan åka med någon till matchen då hon gärna vill titta på matchen. Med vänlig hälsning Fredrik

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2014 Alice

    Alice byter ej, utan spelar lördag./Ullis

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2014 Elsa Wretblad

    Elsa kan inte vara med på träning denna vecka, varken tisd eller torsd. Trevlig valborg!

    Rapportera

    Rapportera