Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bälinge IF INAKTIV F-03 fotboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bälinge IF INAKTIV F-03 fotboll.
INAKTIV F-03 fotboll
Följ oss för uppdateringar
Jag kommer inte på träningen för jag har varit på träningsläger hela dag och måste vila. //Kajsa
Rapportera
Jag kommer inte va me på träningen idag för jag har ont i halsen. Men jag kanske kommer och går med bara. //Kajsa
Rapportera
Hej, nu finns bilder från träningsmatchen i söndags upplagda i en folder som bara inloggade medlemmar kan se (Henning är admin så hjälpte mig med det). Jag blev kanske lite ivrig så det är ganska många bilder, därför har de förminskats rejält. Jag har originalen kvar så det är bara att rensa om ni ledare tycker det blir för mycket ;)
Rapportera
Jag kommer inte på träningen ikväll för jag är i fjällen.
Rapportera//Elsa