Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Askims IK PU17-09/10 (2026)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Askims IK PU17-09/10 (2026).
PU17-09/10 (2026)
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Cafe schema v.22
Hej här kommer bemannings schemat för v.22
Torsdag.
Kl 17 - 18:30 är: Ruben Wahlberg och Neo Feeser.
Kl 18:30 - 20:00 är : Viktor Erensjö och Hjalmar Fors.
Fredag.
Kl 17 - 18:30 är: William Liden och Yaushua Nosrati.
Kl 18:30 - 20:00 är: Jonathan Sandberg och Viggo Scholander.
Lördag.
Kl 11:45 - 13:45 är: Andre Vicei och William Sliufko.
Kl 13:45 - 16:45 är: Colin Spiik och Rasmus Sjöström Bergström
Söndag.
Kl 11:45- 13:45 är: Sindri Sigurbergsson och Vincent Sandberg.
Kl 13:45 - 16:45 är: Vincent Bäckden och Tiger Dettner.
Har ni förhinder och ej kan, så byt med någon annan i laget.
Ha en go helg. Daniel
CUP PÅ KOBBEN DEN 7 APRIL
Hej, som vi tidigare har berättat planeras för en cup-helg på Kobben den 6-7 april. På lördagen den 6 april spelar F07-09 och på söndagen den 7 april spelar P07-09. Vi är ett antal föräldrar som engagerat oss i planeringen av cupen men för genomförandet den 7 april behöver vi förstärkning. Till cupen kommer flertalet lag bjudas in och P09 som arrangör förväntas få bra klirr i kassan från cupens intäkter.
För varje spelare i P09 behöver vi en vuxen som kan engagera sig den 7 april under två stycken pass, där varje pass är ca 3 timmar. (Det går givetvis bra att inom familjen dela upp ansvaret.) En heltidssysselsättning helt enkelt. Vi ber er därför att redan nu notera detta i era kalendrar i syfte att vi gemensamt ska kunna bidra till en lyckad cup och finansiering till laget. Ni som vet att ni inte är hemma den 7 april, vänligen anmäl det redan nu.
Vi återkommer senare i vinter med schema för dagen.
Mvh
Emma (Kansligruppen)
Hej! Vi saknar betalning från TVÅ spelare för jullotterna. Berörda har även fått ett påminnelse sms men toppen om ni betalar till 0709777646 omgående. Önskar ni lämna tillbaka lotter får ni ordna med det på Kobben. P09 har redan slutredovisat lottförsäljningen till klubben. Tack!
Rapportera
Hej, inför dagens föräldramöte vill jag puffa för betalning av jullotter (Swish 0709 777646). Det saknas ett tiotal inbetalningar. Det går också bra att lämna tillbaka osålda lotter idag. //Emma
Rapportera
Kalendrar som inte har sålts lämnas tillbaka i samband med det föräldramöte som Henrik har kallat till och som är i samband med träning den 8 december.
Rapportera
Hej!
RapporteraVi kan byta och ta ert söndagspass. Vi har torsdagspasset kl 17-18:30. / Ulrika (Rubens mamma)