Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Alsike IF P-2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Alsike IF P-2015.
P-2015
Följ oss för uppdateringar
Vi kan ta ett pass för någon förutom 21-28 juni då vi är utomlands.
Rapportera
Hej
Vi missade helt kiosk dagen! Vi jobbade och glömde bort det totalt, ber så mycket om ursäkt speciellt om vi ställde till det.
Klyschigt men sant, jobbar vi tillsammans går det så mycket lättare. Jag vill rikta ett stort tack till er alla som bemannade kioskerna idag trots massa ändringar och trassel i planschemat samt avsaknad av vissa varor. Extra stort tack till Jane och Anna ( förälder till Hugo och Leon) som styrde upp och gjorde om kioskschemat på eget initiativ, allt för att det skulle anpassas till dagens match på KG.
Bara en dag kvar på årets skötselvecka, puh säger jag. Vi håller tummarna för att Alsike summercamp ( som vi har i egna händer tillsammans med F15) flyter på bättre :)
Ha en fin lördagskväll allihopa!
Hej! För er som undrar kommer kallelserna till helgens matcher senare ikväll.
Det är många önskemål, krämpor hos grabbarna och träningsnärvaro, antal kallelser som vägs in. Det är en ynnest att ha så många kallade spelare till varje match men ett pussel att lägga varje vecka så därav att det dröjer något .
Hej! Lucas har också uppgift på videcupen, så tyvärr kan vi inte byta!
Rapportera
Hej!
Jag tänkte kolla om Lucas eller Leandro som har kiosken söndag 14/6 kan tänka sig att byta med oss som har lördag 13/6? Vi fick äran att bemanna sekretariatet på Vide cupen exakt samtidigt😃
Stort lycka till i matchen mot Knarrbacken!
En vänlig påminnelse om lagfotot senare i eftermiddag. Samling kl.14.00 vid klubbhuset, Brunnbyvallen.
God morgon! Vill bara meddela att kallelsen till söndagens bortamatch skickas ikväll. Ber om ursäkt för att den skickas senare än vanligt.
Har man fått förhinder får man gärna meddela det redan nu. Det är endast 1 match i helgen så det kommer bli matchfritt för många.
Till killarna som spelar matchen mot Vaksala idag, ett STORT lycka till! Kör järnet i varje kamp, spela fin passningsfotboll och hjälp varandra.
Rapportera
Hej!
RapporteraJag skriver här med ifall alla föräldrar inte är med i whatsapp-gruppen för Dalecarlia!
Varorna från lagshoppen har kommit och ni som ännu inte hämtat skicka ett SMS till mig på 0703513002 så kan vi bestämma en tid när ni hämtar, gärna så snart som möjligt 😊