Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Alsike IF P-2015

Följ

P-2015

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 5 dagar sedan Anna Lindgren

    Hej!
    Jag skriver här med ifall alla föräldrar inte är med i whatsapp-gruppen för Dalecarlia!
    Varorna från lagshoppen har kommit och ni som ännu inte hämtat skicka ett SMS till mig på 0703513002 så kan vi bestämma en tid när ni hämtar, gärna så snart som möjligt 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Daniel Pettersson

    Vi kan ta ett pass för någon förutom 21-28 juni då vi är utomlands.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Daniel Pettersson

    Hej
    Vi missade helt kiosk dagen! Vi jobbade och glömde bort det totalt, ber så mycket om ursäkt speciellt om vi ställde till det.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Carolina Lindberg

    Klyschigt men sant, jobbar vi tillsammans går det så mycket lättare. Jag vill rikta ett stort tack till er alla som bemannade kioskerna idag trots massa ändringar och trassel i planschemat samt avsaknad av vissa varor. Extra stort tack till Jane och Anna ( förälder till Hugo och Leon) som styrde upp och gjorde om kioskschemat på eget initiativ, allt för att det skulle anpassas till dagens match på KG.

    Bara en dag kvar på årets skötselvecka, puh säger jag. Vi håller tummarna för att Alsike summercamp ( som vi har i egna händer tillsammans med F15) flyter på bättre :)

    Ha en fin lördagskväll allihopa!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Carolina Lindberg

    Hej! För er som undrar kommer kallelserna till helgens matcher senare ikväll.

    Det är många önskemål, krämpor hos grabbarna och träningsnärvaro, antal kallelser som vägs in. Det är en ynnest att ha så många kallade spelare till varje match men ett pussel att lägga varje vecka så därav att det dröjer något .

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Nathalie Gideback

    Hej! Lucas har också uppgift på videcupen, så tyvärr kan vi inte byta!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Jane ..

    Hej!
    Jag tänkte kolla om Lucas eller Leandro som har kiosken söndag 14/6 kan tänka sig att byta med oss som har lördag 13/6? Vi fick äran att bemanna sekretariatet på Vide cupen exakt samtidigt😃

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Carolina Lindberg

    Stort lycka till i matchen mot Knarrbacken!
    En vänlig påminnelse om lagfotot senare i eftermiddag. Samling kl.14.00 vid klubbhuset, Brunnbyvallen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj Carolina Lindberg

    God morgon! Vill bara meddela att kallelsen till söndagens bortamatch skickas ikväll. Ber om ursäkt för att den skickas senare än vanligt.

    Har man fått förhinder får man gärna meddela det redan nu. Det är endast 1 match i helgen så det kommer bli matchfritt för många.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 maj Carolina Lindberg

    Till killarna som spelar matchen mot Vaksala idag, ett STORT lycka till! Kör järnet i varje kamp, spela fin passningsfotboll och hjälp varandra.

    Rapportera

    Rapportera