Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ale Handboll P15 (2010)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ale Handboll P15 (2010).
P15 (2010)
Följ oss för uppdateringar
Hej, noterade att samlingen inför morgondagens match är på gamla nettoparkeringen. Tänkte kolla om det är OK att vi kommer med Theodor direkt till hallen vid Skälltorpsskolan? Gissar att ni är där omkring 12.30?
Theodor sover hos sin mormor inne i Gbg ikväll och tanken var i sådana fall att hämta honom och köra direkt till matchen i morgon.
Theodor missar tyvärr kvällen träning av ovanstående anledning.
God kväll!
Imorgon Tisdag har jag 3 platser i bilen om någon vill med och träna i Nödinge med Syd.
Jag åker 1640. Träningen är 1700-1830 .
Skicka sms 0730986672 , först till kvarn :-)
Halloj! Hittar inte inlägget från föräldramötet som du skrev Martin, så skriver här istället.
Jag tänkte baka en långpanna med morotskaka (liiiite nyttigt ;-)) till lördagens sammandrag. Är det fler som har tänkt samma så kan jag höra något annat. Ses på lördag!
Hej!
RapporteraJag ska köra Elliot till träningen i Nödinge idag. Om någon vill åka med går det jättebra.
Mvh Jessica