Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ale Handboll P/F7 (2018)

Följ

P/F7 (2018)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Ale Handboll
Handboll
P/F7 (2018)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 17 dagar sedan Claudia Zarre

    Hej, vi har inte fått någon info om träningstider än. Det är mycket möjligt att vi får en vardagstid denna gången, då lördagstidener är bättre för de yngre lag. Återkommer så snart vi får mer information. /Claudia

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Louise Steen

    Hej! Vi funderar om det finns någon plan på träningstider till hösten? Felicia har också börjat i fotboll i Nödinge efter ordinarie handbolls-säsong tog slut. Där vet vi att träningarna kommer vara på lördag förmiddag till hösten. Så ett önskemål från oss är att handbollen inte hamnar då. 😊 Men ska ju så klart klaffa med mycket och med många, men ville bara reka hur det verkar inför hösten sen. Hälsningar Louise

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Sofia Andersson

    Vi träffas kl1045 (första matchen 1130), vid planen nummer 20.
    Hela område är stor, tänk på att man måste parkering och sen går till träffpunkten.
    det finns ochså en app som heter "Junicupen". Ladda gärna ner den, där hitta ni hela spelschema, översiktsmap, parkeringsinfo och mycket mer.

    Vi har matchtröjer med oss, men tänk på svarta shorts, bra skor för att spelar ute och en vattenflaska.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Lisa Larsson

    Hej! Vilken tid var det samling imorgon för tjejerna på Junicupen? Vet att första matchen är 11.30. Mvh Lisa

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar Claudia Zarre

    Tack Jennifer! Då vet vi :-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 mar Jennifer

    Hej! Cornelia W kommer ej på träningen imorgon lördag pga hosta.
    Mvh Jennifer

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 mar Ksenija Zlicic

    Välkomna alla P/F 7 till:
    VÅRDISCO 20/3!
    anordnas av Ale HF F10.

    Plats; Aroseiusskolan
    Tid: 20/3 kl. 17:30-19:00 (års F-1), 19:30-21 (års 2-3)

    Lotteri, danslekar och kiosk utlovas!

    Välkomna!

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar Samuel Odengard

    Tack! 🙏

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar Claudia Zarre

    Hej, kul att Ingrid vill var med! Jag lägger till henne och ska snart skicka ut lite info till alla som är med! /Claudia

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar Samuel Odengard

    Hej, Vi missade anmälan till sammandraget nu den 14:e mars. Ingrid Odengard vill gärna med om det är möjligt.

    Rapportera

    Rapportera