Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Adolfsbergs IK P2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Adolfsbergs IK P2013.
P2013
Följ oss för uppdateringar
Hej,
idag har vi hämtat de nya kläderna hos Klubbteamet.
De som är med i Skövde i helgen får sina grejer under samlingen där nere. Övriga löser vi förslagsvis i samband en träning här framöver.
Vi kommer skicka ut en betalningsavi till var och en via digitala lagkassan under nästa vecka.
// Föräldragruppen
| Träning | 27 jul, 17:00 |
| Träning | 29 jul, 17:00 |
| Bussresa Eskilscupen | 30 jul, 06:00 |
| Eskilscupen | 30 jul, 07:00 |
| Select cup | 16 okt, 18:00 |
Antar att de som inte är med på samlingen får kläderna när de ansluter Skövde?
RapporteraRapportera
Självklart, delas ut när vi ses i Skövde.
RapporteraRapportera