Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Adolfsbergs IK P2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Adolfsbergs IK P2013.
P2013
Följ oss för uppdateringar
Hej,
helgen 25-28/6 åker vi till Skövde och Skadevi Cup med två lag. Totalt 27 spelare och 6 ledare, se lagindelning i det länkade dokumentet nedan.
Datum: 25–28 juni
Plats: Skövde
Cupens hemsida: https://skadevifotboll.se/
Samling: torsdag kl19:00 vid boendet.
Resa: Egen regi (Vi hjälper varandra med samåkning som vanligt)
Släpvagn: Packning som ska med i lagets släpvagn lämnas hos Daniel H senast kl15:00 på torsdagen.
Boende: På golvet i klassrum, Helenaskolan - Staketgatan 10 i Skövde.
Mat:
> Ingår hela helgen: frukost, lunch och middag.
> Torsdagens middag serveras på Västerhöjdsgymnasiet mellan kl17:30–21:30
Hemresa: Efter sista matchen, exakt tid beror på hur långt lagen går i slutspelet. Slutspelet inleds med åttondelsfinaler på lördagen och fortsätter med kvartsfinaler på söndagen.
Packning: Tänk på att även Skövde har svensk sommar. Det kan vara soligt, blött, blåsigt eller kallt, så grabbarna behöver vara rustade för alla väder. Se förslag på saker att packa med i länkat dokument.
Mer utförlig information finns på laget.se/Dokument/Cuper&Läger.
Länk: Info - Skadevi Cup
Hör av er om ni undrar över något eller har synpunkter!
/Ledarna.
| Träning | 27 jul, 17:00 |
| Träning | 29 jul, 17:00 |
| Bussresa Eskilscupen | 30 jul, 06:00 |
| Eskilscupen | 30 jul, 07:00 |
| Select cup | 16 okt, 18:00 |
Hej! Finns det någon som Otto skulle kunna åka med?
RapporteraRapportera
Melker och Victor skulle också behöva få
Rapporteraåka med någon som har plats 👍
Rapportera
Hej, finns det möjlighet att Noel kan åka med?
RapporteraRapportera
Hej! Lowe behöver åka med någons också om det finns plats?
RapporteraRapportera
Hej. Vi har en plats till så någon kan åka med oss.
RapporteraRapportera
Löst för Melker och Victor 👍
RapporteraRapportera
Kristina, Otto åker gärna med er.
RapporteraRapportera
Kan du ringa någon dag innan att vi komma överens om tiden 0762014231 Kristina
RapporteraRapportera
Vi kommer köra ner Hugo fredag förmiddag om någon vill åka med då? Eventuellt skulle Hugo behöva lift hemåt beroende på dag.
RapporteraRapportera
Tack Kristina. Jag hör av mig.
RapporteraRapportera
Finns det plats kvar hos någon för Lowe ner och tillbaka?
RapporteraRapportera
Jag och Ask åker från Garphyttan och kan plocka upp Lowe och en-två till förslagsvis vid Västhaga
RapporteraRapportera
Åh vad bra. Tack Lena. Lowe åker gärna med!
RapporteraRapportera
Jag finns på 0762-313679!
RapporteraRapportera
Hej, Arvid skulle behöva ha skjuts hem, någon som har en plats över?
RapporteraRapportera
Han kan åka med mig, Ask och Lowe. Tel 0762313679
RapporteraRapportera
Toppen, stort tack Lena.
RapporteraRapportera
Hej Lena, kan Noel åka med till Skövde? Hans mamma kommer och hämtar honom. /Fredrik
RapporteraRapportera
Visst!
RapporteraRapportera
Jag kan bara hämta på söndagen när vi är på väg ner till Alingsås. Men om jag förstår informationen rätt vet vi inte när barnen ska hem sedan? Det beror på matchresultaten?
RapporteraRapportera
Precis Ida, cupen kan ta slut på lördagen. Vi är i tävlingsklasser med slutspel så efter grundmatcherna vet vi inget mer.
RapporteraJag återkommer med info senare ikväll hur vi tänker vid ev. tidig utgång ur cupen.
//Daniel
Rapportera
Lowe får skjuts ned men jag funderade på plats i Skövde, finns det någon han kan åka med mellan matcherna om det behövs?
RapporteraRapportera
Kristina - Mellan matcherna löser vi på plats 😁 vi ser till så alla spelare kommer till den plan de ska spela på.
RapporteraRapportera
Kristin mena jag såklart 😅
RapporteraRapportera
Okej, tack då vet jag 🙂
RapporteraRapportera