Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Antnäs BK P-10/11 Basket
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Antnäs BK P-10/11 Basket.
P-10/11 Basket
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar/vårdnadshavare i ABK!
Planeringen för populära Antnäs BK:s bilbingo vid Antnäs IP är i full gång i arbetsgruppen som planerar. Den allra viktigaste förutsättningen för att ge en bra upplevelse av bingokvällar för besökarna är att ha en trevlig och entusiastisk bemanning som vi vet att vi kommer ha tack vare er alla.
Här kommer information kring bemanningen och bemanningsschema för alla måndagar.
Alla föräldrar/vårdnadshavare som har aktiva barn i föreningen bemannar under de åtta bingokvällarna, måndagar v. 26-33, från ca kl. 16.30 till senast 22.30. I år, liksom förra året, behöver föräldrar med två aktiva barn eller fler bemanna vid två tillfällen.
Ungdomar födda 2008 och 2009 har fått ett eget pass i schemat och bemannar som en ordinarie funktionär. Föräldern till ungdomen bemannar oftast samma dag men kanske på en annan station. Detta är en nyhet för i år, men alla krafter kommer att behövas.
Ungdomar födda 2010 bemannar samma dag som sin förälder men finns inte insatt på ett särskilt arbetspass i schemat. Dessa ungdomar kan hjälpa till att fylla på varor i fiket, hjälpa till i hamburgeri, göra lite springjobb etc.
Bemanningsschema finns på lagetsidan under Dokument/Bilbingo och innehåller fyra stationer + ansvariga för inköp under alla bingoveckor:
Parkeringsvakt och kontrollant
Försäljning av bingobrickor
Försäljning av fika och bingomaterial
Hamburgeri
Inköpsansvariga
Var vänlig kontrollera dina kontaktuppgifter, speciellt viktigt att telefonnumret stämmer. Saknas telefonnummer vid ditt barns namn eller behöver det korrigeras hör av dig omgående till Hanna Lidström, hanlid76@gmail.com, 072-192 16 63.
Några regler att rätta sig efter:
Byten av arbetspass sköter var och en själv. Kontakta den du skulle vilja byta med och kom överens sinsemellan. Viktigt att du och den du bytt med meddelar de berörda arbetsledarna på stationerna det gäller.
Du som är arbetsledare och byter pass behöver dock kontakta Hanna Lidström och meddela vem du bytt med.
Du kan ta in en ersättare för dig själv, t.ex. en släkting eller vän.
Vid sjukdom eller annat förhinder som uppstår, ordna en ersättare i första hand. Om det absolut inte går att hitta ersättare, meddela berörd arbetsledare.
Iordningställande av Sporthallen och IP kommer att ske söndag 18/6 och särskilt utskick kommer att ske om behov av hjälp med det.
Arbetsinstruktioner
Instruktioner för vad som ska göras inom varje arbetsstation kommer att läggas ut på ABK:s webbsida så att man kan läsa på innan sitt arbetspass. Instruktionerna kommer även att finnas på plats att ta stöd av.
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera