Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Vadet är taget, även om det är som att stjäla godis från småbarn :) Tror inte att jag tappat mer än 4-5 poäng totalt mot Gertrud de senaste gångerna vi möts :)
Rapportera
Aha, en intressant match att hoppas på i DM kanske? Nog för att Brell är en stabil spelare men i singel tror jag att han får ge sig mot en taggad maskin. Skulle nog kunna lägga en selma på det. :)
Rapportera
Tror nog att det är bäst för ditt självförtroende att vi inte möts, då kan du ju fortsätta att drömma :)
Rapportera
Gertrud, vet inte vad jag ska kalla dej men ödmjuk är du inte :)
Du borde vara det efter alla dina förluster, men så snart du har vunnit en match så blir du i dina egna ögon en "världsmästare" :)
Du är skaplig som läggare och träffar till och från något klot, inte alltid det du siktar på :) men träff blir det :) . Om du tar och taggar ner och blir lika ödmjuk som mig :) kan du kanske få ihop en 4-5 poäng nästa gång vi möts i singel :) :) :)
Gertrud, vet inte vad jag ska kalla dej men ödmjuk är du inte :)
Du borde vara det efter alla dina förluster, men så snart du har vunnit en match så blir du i dina egna ögon en "världsmästare" :)
Du är skaplig som läggare och träffar till och från något klot, inte alltid det du siktar på :) men träff blir det :) . Om du tar och taggar ner och blir lika ödmjuk som mig :) kan du kanske få ihop en 4-5 poäng nästa gång vi möts i singel :) :) :)
Gertrud, så kaxig som du var efter poolspelet trodde jag att du skulle vara kvar länge :)
Rapportera
Sorry för det snabba uppbrottet... var en del som var så törstiga! Själv fick man köra... :/
Men nästnästa helg får en annan dricka! Men ska hinna fixa DM-guldet oxå! :)
Hej alla glada vänner av boule, äntligen går det att stå ute och spela. Till och med hos Nasarn börjar spelglädjen åter infinna sig. Slog Machinen i fyra raka igår(en med 13-0).
RapporteraVill bara påminna alla 018-spelare som ska spela DM att betala in spelavgifterna, 80 kr/klass(snarast). Trevlig helg på er alla :)