Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 okt 2009 Kapten Zoom

    Galaxer i Mina Braxer !

    Kaptenen har inte klagat på Rille, det är en mycket bra medlem och kamrat.
    Mitt så kallade ojande rörde sig om att vissa ur 018 beklagade sig över att tävlingar etc lades ner och inte sköttes. Detta snack har jag fått höra till leda under många år, därav min reaktion på att det fortsätts att gnällas, gäller inte bara 018, utan det finns fler medlemmar i andra föreningar som gärna gnäller, men som själva inte bidrar till tävlingar etc etc
    Jag ser gärna att 018 arrangerar någon tävling och kanske till och med deltar på ex bouleting för att vädra sina synpunkter och komma med förslag till verksamhet.
    Efter detta så tycker jag att vi tar varandra i hand och avslutar denna diskussion.

    ZOOOOOM PÅ Er ALLA !!!
    Ower and out !

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 The Machine

    Ronja-ponken o med flera... det är 550 som ska in! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 ronja

    Machine. Hur mycket är det som ska betalas in?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 The Machine

    Kan inte hålla käft när nu Kaptenen Zoom ska jävlas...

    Distriktet (vem du nu är där) borde kunna skriva rätt mailadress nästa gång!! Ska nån ha på kätften är det väl den personen o inte Rille!

    Sorry, sitter hemma o funderar o blir förbannad...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 The Machine

    Rille är så välkommen att spela mer! Själv blir det betydligt mindre här uppe... :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 Rille

    Nu har jag betalat in licensavgiften. Hoppas det blir mer spel nästa år än det blev iår.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 The Machine

    ICKE! Rille fungerar alldeles utmärkt som postmottagare! Har aldrig varit några problem. Om andra har problem med det får det stå för dom... :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2009 Rille

    Någon annan får gärna ta över som postmottagare i klubben om det är någon som vill.
    För att vissa peroner har problem med att skicka till mig tydligen. Jag får dagligen en massa mail till min/klubbens mailadress så jag vet inte vad det kan vara för fel då.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2009 The Machine

    Alltså detta verkar ju helt sjukt...
    Lägg ner tycker jag!!!

    Postmottagaren i 018 använder sin privata mailadress både privat o till klubben... Ridå!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2009 BlåTunga

    Kapten Zoom . Vad tycker du är viktigas dina åsikter eller att någon tycker som du?

    BlåTunga

    Rapportera

    Rapportera