Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Ingen fredagsdrink sen början av oktober... Den får man sköta själv! Kan bli en 96%-ig variant i kväll... :)
Rapportera
Men Pontus? Har du verkligen nån i släkten som kan lira boule? :)
Rapportera
Missade skriva det för va lite stessad på jobbet men det är 13/2 kl. 18 som gäller i Sthlm! Ska bli skönt att komma hem igen då :)
Rapportera
Kolla lite längre ner i Marias gästbok där Bomber him self - Åke Löwbeer bjuder in... Går att messa eller ringa honom oxå!
Rapportera
Släktfejden i februari börjar bli full. Inga fler från klubben som är sugen..? Det är en av årets trevligaste tävlingar där man måste ha nått släkt- eller familjeband för att spela ihop!
Rille o Malin eller varför inte låta Linus göra debut på plan?
Fryk o Herr H: inte dags o inviga respektive i boulens underbara värld?
Nasarn o Natti? Skulle vara skoj ju!
Det va överraskande men väldigt glädjande att nämnas bland Sveriges bästa klubbar på Marias bouleplank :)
Vi kanske borde ställa upp?
Bomber hälsa nu att endast 6 platser finns kvar till Släktfejden! Skynda er nu :)
RapporteraSeg idag men måste packa... enl. uppgift va fredagsdrinken av 99%-ig modell... Men LW på hög volym gör den segaste pigg!!