Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Vet inte om det jag har kastat med den senaste tiden kan kallas för kulor? :)
Känns mer som det har varit gatusten :)
Haha, bra svar Brell! Men nu har du ju 2 MVP i den blå :) + hans 3 bronskulor, o dina av... hmm... kobolt?
Rapportera
Lycka till i helgen. Spöa några långväga gäster från kontinenten!
Nedan kan man ju ana att Uven/Kryckan/Ronja ska spela (?). Har vi fler kämpar?
Mr Goggle och Ronja. har nyss sett att allt spel för Mayon är i Rålambshovsparken. Start kl 10.00.
Mr Goggle lämpligt transport är väl tåg 08.10 från Uppsala.
Uven
Kul i kväll trots två förluster mot Minimaskinen...
Brukar vinna varannan match men efter DM o mitt enorma självförtroende har han inte haft en chans! Han får 13 poäng på 3-4 matcher totalt. 10-0 i matcher sen DM. Fram till i kväll alltså...
12-13, 8-13 (hade 8-2 innan Kallemaskinen satte igång...) Grattis Emil! Kommer dröja innan du vinner två raka igen :)
Ruttnar här på Sveriges baksida...
I helgen är det både STHLM Boule Festival o Elitloppet. Sicka folkfester hemma i stan! Vad gör jag här..? :/
Tichonov" väl mött på lördag så ska vi visa dom jävlarna:)
Rapportera