Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Galaxer i Mina Braxer !
var ner till Botan idag och hoppades på att det skulle vara ett helt gäng spelsugna 018-ingar där för en replik på utmaningen, men, ICKE SA NICKE !
Byxis, eller.....? he, he !
Lycka till i helgen i Sundsvall.
Zoooom på er alla, ower and out !!!!!!!!!!!
Vårda språket Machinen. Jag menar, efter ett sånt där bom-hot här i gästboken finns ju risken att du blir petad större delen av helgen... :)
För övrigt är det klart att jag kan åka med Crille på lördag morgon.
Nu är idrottonline-sidan aktiverad. Men innehåller just ingenting men enl. SBF/RF MÅSTE man ha en sådan...
www.idrottonline.se/uppsala/018ps-boule
Helt slut efter 94 mil bakom ratten. Framme 1 i natt... Puh!
Ses på lördag!
Härligt Ronja.
Leffe ska ta kontakt med Chrille om han kan åka med honom och det borde inte vara några problem. Det innebär i så fall att du ska hämta upp R-Olle, Fryk och Putte S. Själv åker jag tåg. Enklast är att du tar kontakt med dessa personer och bestämmer tid för upphämtning. Vi får höras senare i veckan.
Kan äntligen bekräfta att seriespel starten är klar får ledigt ifrån jobbet:)
Rapportera
Nu startat snart Norrlandsturnén. Måste bara orka packa för 10 dars resa... Puh!
Inte fått svar ännu om det vankas spel i Uppsala i morgon? I annat fall får man träna för sig själv i avvaktan på nästa lördag. Då j-r... :)
BOMBhot ska det ju naturligtvid va! Fan va skönt att det är val i höst... Då ska huvudena rulla!!!
Låter jag bitter? Nädå, jag är mer hatisk!!!
Ser inte lovande ut för helgens rapportering... Strömkabeln funkar inte så datorhelvetet kommer att dö redan i kväll... :/
Rapportera