Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 sep 2010 The Machine

    Får väl tillägga att laget är klart i skallen men kan ju ändras vid återbud.

    Sen kanske vi kan få ihop ett lag till? Snabbt innan det bli fullt isf!

    Rekommenderar denna kamrater! :)

    Datumet är 8-9/1. Samt OBS! Ingen 24-timmars i år så nu är det läge att anmäla sig till Borås!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2010 The Machine

    Dom hade tydligen gjort om sbfonline så man kunde anmäla endast sig själv. Toppen! Bara att hoppas att inte en massa missbrukar detta o håller upp en massa plats så fler lag inte kan anmäla sig... eller skiter i att komma! :/

    Nu har vi iaf ett lag till anmält! Såg att några tilltänkta var anmälda så jag säger först till kvarn innan jag börjar ringa den öppna marknaden...

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2010 Ronja

    Bra jobbat brell som alltid:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2010 Brell

    Ronja, Blåtunga och Fazan.
    Nu är även hotell bokat, dock inte det som Fazan ville ha, då det var fullbokat :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2010 Brell

    Ronja, Blåtunga och Fazan.
    Vi är nu anmälda till 4-lingen.
    Spelstart 14.30 på lördagen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2010 Brell

    Skönt att ni klarade kontraktet, träna nu ordentligt i vinter för nästa år blir det åka av :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 sep 2010 The Machine

    Hoppas vi får ihop åtminstone 6 GULD-sugna spelare till Lag-DM annars får vi lämna w.o. för första gången... Är ju mycket med jobb/familj/resor för folk.

    Uven är nog medveten om att inte jag heller kan spela då!

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep 2010 Ronja

    Ulfulfulf:) inget lag dm jobbar den helgen tyvärr.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep 2010 BlåTunga

    Som vanligt hade vi roligt på boulebanan i helgen och får spela i div I nästa år! Nu till ny information, på tisdag startar årets höstselma i UTK-hallen och pågår till Jul. Vi startar spelet kl 18.30 varje tisdag.
    Alla är välkommen att delta också nybörjare utan licens.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep 2010 The Machine

    Härligt med nytt kontrakt men blev lite väl få poäng i helgen. Men huvudsaken att det räckte :)

    Återigen skulle vi slagit både Sundsvall o Gränna ex.vis men torskade i slutskedet när vi står på 10-12 p... Krävs skärpning där nästa år för då blir det antagligen tuffare att stanna kvar?

    Rapportera

    Rapportera