Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Nu har vi ett BOO/KÄR-lag klarrt,men hur 1000:an anm man sig???:Ahhja...tart här da.Anders Ante Strand (KÄR),Dag Dagge Hareveu och Mats Budd Hamberg...båda BOO.Hops det duger så här...annars e meilen min me här.El bekräfta på BOO/ORAKLET-planket.Bekräfta gärna på nån av dom.Ska bli kul att hedra Putte på det viset.Mozz.
Rapportera
Tomas, jag håller på att fixa till ett Dream Team. Går det inte i lås så kommer jag iaf upp den 5 december.
Håller med Dagge om att det är ett bra iniativ.
Hej allesammans!!!!!!
Boka in den 5 december redan nu. En ny bouletävling kommer att ha premiär i Uppsala:
PATRIKS MINNE
Trippelspel som gäller, mer info kommer inom kort. Kan dock avslöja det först anmälda laget:
Emil Björklund, Lars Frykberg, Tomas Ruudh.
Väl mött
Ligger själv på sjukhuset kommer hem läser att vår kära Putte inte finns mer. Vi glömmer dig aldrig . Var rädd om dig Emil vi tänker på dig.
Marianne o Sivert
En liten hyllning till Putte. Hittade detta på BOO:s hemsida.
http://www.sportnik.com/group/30857/news/latest
Vill meddela att J-Å Östh tar hand om hemsidan, så all information i fortsättningen ska skickas eller ringas till honom. Mvh Tomas
Rapportera
Pratat me Nasarn och han säger att de kommer ut på SBF online i nästa vecka så man anmäler sig där... Väl mött då om inte tidigare
Rapportera