Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Är det någon som är sugen på boule påskdag el. annan dag ?Glad påsk på er förresten. ram Marianne
Rapportera
En tredjedel av Dream Team har också bokat boende i Skövde. Räknar kallt med att ni ställer upp på "selmaspel" så att jag kan hålla boende kostnaderna på en rimlig nivå :)
Rapportera
Värva Brell?
Har vi råd med det eller nöjer han sig med fri lunch vid seriespelet? :)
De börjar bli stora nu. Det var den 3:e raka segern. Oddsen blir lägre och lägre hos spelbolagen inför l-lagskvalet. :)
Rapportera
Då har dreamteam i V-55 slagit till igen.
1:a i Gävle. GRATTIS Godsägaren, Släggan och Brell
Finalspelet i VårSelman angjordes igår och segrare blev Håkan S och Peter L efter mycket starkt spel. Bland de slagna var LeifJ/OlleW på plats 2 och LarsF/SivV på plats 3. Dessutom tog HåkanS hem titeln som AprilMästare. I och med detta kan man tänka sig att han kommer med fickorna fulla av Selmor till SM och bör därmed bli allas första val av byte till Selmaspelet. Han kanske inte blir ett lätt plockat byte men definitivt ett fullmatat ett.
RapporteraSommarens utomhus spel börjar nästa tisdag på studenterna 18.30.