Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 4 maj 2011 BlåTunga

    Finalspelet i VårSelman angjordes igår och segrare blev Håkan S och Peter L efter mycket starkt spel. Bland de slagna var LeifJ/OlleW på plats 2 och LarsF/SivV på plats 3. Dessutom tog HåkanS hem titeln som AprilMästare. I och med detta kan man tänka sig att han kommer med fickorna fulla av Selmor till SM och bör därmed bli allas första val av byte till Selmaspelet. Han kanske inte blir ett lätt plockat byte men definitivt ett fullmatat ett.

    Sommarens utomhus spel börjar nästa tisdag på studenterna 18.30.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 apr 2011 marianne

    Är det någon som är sugen på boule påskdag el. annan dag ?Glad påsk på er förresten. ram Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr 2011 Brell

    En tredjedel av Dream Team har också bokat boende i Skövde. Räknar kallt med att ni ställer upp på "selmaspel" så att jag kan hålla boende kostnaderna på en rimlig nivå :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr 2011 H

    Bra Nasarn!
    Rätt vecka också?

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 apr 2011 nasarn

    Har bokat sm-boende på hotell Billingehus i Skövde till nästa år

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 apr 2011 H

    Värva Brell?
    Har vi råd med det eller nöjer han sig med fri lunch vid seriespelet? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 apr 2011 Ronja

    Dax för thiconov att värva brell, så har 018 snart ett smguld

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr 2011 H

    De börjar bli stora nu. Det var den 3:e raka segern. Oddsen blir lägre och lägre hos spelbolagen inför l-lagskvalet. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr 2011 Uven

    Då har dreamteam i V-55 slagit till igen.
    1:a i Gävle. GRATTIS Godsägaren, Släggan och Brell

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2011 Ronja

    Tack H.

    Rapportera

    Rapportera