Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Hej Marianne!
Önskar:
* ett enkelrum 1 natt för mig (3/6)
* ett dubbelrum 1 natt för Sten o mig (5/6)
Meddela gärna om du vill att jag ska boka denna "udda" bokning eller om du tar hand om den. /MB
Då var det dags att anmäla till SM.
Anmälningarna gör jag och då enligt den lista som finns på hemsidan. Anmälan ska vara gjord senast 1 juni.
Kostnad 125 kr/klass. Sätts in på klubbens konto, senast 10 juni
Hejballesammans å ett STORT TACK !
Vi kämpade å kämpade å vår målsättning slog in.
Men emellanåt å framför allt på slutet spelade vi väldigt dåligt, vi hade STOR tur mot hofors då de hade 12an på plats å tre klot kvar varav ett flyttade såväl lillen som det ledande klotet och placerade sig i sin tur som det ledande klotet.
Vi spelade oxå väldigt bra då vi tog upp 111 till 11-11 mot de tu segrande från 2014 tillsammans med "Kamelen" men där kunde vi inte knyta till trots 12an på plats å klotöverläge.Vi vann även matchen därefter mot Kajutans lag förstärkta med Harry, med anknytning till Uppsala, med klara 13-0.
Så visst svängde det om oss rock`roll-ponkar alltid.
må gott alla
Sten-Åke, Urban å anders
De som vill ha rum till DM medela mig innan den 28/5 finns 1enkelrum ,4dubbelrum kvar/ Marianne
Rapportera
Marianne
RapporteraHoppas vår önskan om dubbelrum i Näs har kommit fram.