Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 jul 2016 Gittan o Gurra

    Tack Marianne, Tomas och alla andra för igår. Det var en trevlig tillställning om än onödigt blöt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 jul 2016 Mc Macfig

    Kan tyvärr inte spela 7/8, är på Maltas grus den veckan

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2016 Marianne

    Spelar gärna 7/8 kul

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2016 siv vedung

    Och Sten och jag på ön den 7 Juli. Uppskattar initiativ

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jul 2016 Anders Löfgreen

    Hejballihopa
    Jag kommer på lördag å inte i afton.
    Vi kan då prata om SM... 🌹💥😄
    Må gott /anders 😎

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jul 2016 Joakim Zetterström

    Låter sjukt kul och spännande Lasse. Så jag är gärna med den 7e aug

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jul 2016 BlåTunga

    Tack Figge! Jag är väldigt sugen vi får väl se hur jag mår när det är dags.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jul 2016 BlåTunga

    Kajutan och BSJ skall ha ett klubbmöte den 7 augusti och vi är också inbjudna. Tränings/tävlingsformen blir troligen trippellag i form av modifierad monrad. Detta blir det perfekta sättet att träna ihop trippellag inför seriespelet. Spelt kommer troligen att ske i Stockholm på Svanholmsskolan. Jag hoppas att många i 018 passar på att delta i denna roliga träningstävling!
    Ni kan anmäla er här på sidan eller direkt till mig.
    Lars F

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jul 2016 Mc Macfig

    Du är så välkommen Blåtunga, Brell finns på plats liksom ett antal bitcoins.......

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jul 2016 BlåTunga

    Jag blir sugen att åka ner bara för att testa den nya boulebanan och spela lite kvällsboule! Dessutom bor väl Brell (han med imaginär bitcoins) där, så den resan torde betala sig själv!

    Rapportera

    Rapportera