Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Hejballihopa
Jag kommer på lördag å inte i afton.
Vi kan då prata om SM... 🌹💥😄
Må gott /anders 😎
Låter sjukt kul och spännande Lasse. Så jag är gärna med den 7e aug
Rapportera
Tack Figge! Jag är väldigt sugen vi får väl se hur jag mår när det är dags.
Rapportera
Kajutan och BSJ skall ha ett klubbmöte den 7 augusti och vi är också inbjudna. Tränings/tävlingsformen blir troligen trippellag i form av modifierad monrad. Detta blir det perfekta sättet att träna ihop trippellag inför seriespelet. Spelt kommer troligen att ske i Stockholm på Svanholmsskolan. Jag hoppas att många i 018 passar på att delta i denna roliga träningstävling!
Ni kan anmäla er här på sidan eller direkt till mig.
Lars F
Du är så välkommen Blåtunga, Brell finns på plats liksom ett antal bitcoins.......
Rapportera
Jag blir sugen att åka ner bara för att testa den nya boulebanan och spela lite kvällsboule! Dessutom bor väl Brell (han med imaginär bitcoins) där, så den resan torde betala sig själv!
Rapportera
Tack Marianne, Tomas och alla andra för igår. Det var en trevlig tillställning om än onödigt blöt.
Rapportera