Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Hejsan!
Lite info Lag DM på Lördag den 8/10
Samling senast kl. 8.50 samtliga spelare.
Anmälan av laguppställning senast kl. 9.00, blir ni sena så vill jag att ni ringer mig på morgonen 0730933517.
Spelstart kl. 9.30.
Vi ses på lör 8.50
Mvh Andreas
Kan vi få ihop ett par lag damer till Sparreholm 12 november? Vore kul att åka iväg några stycken.
Rapportera
V65 klara för final i Svenska Cupen efter seger mot Örsundsbro 5-0, Esplanad 4-1 och UPS 4-1. Bra kämpat av alla (Sten-Eric, Siv, Gunnar, Birgitta, Ola, Olle L. och Sten-Åke). Nu laddar vi om inför slutomgången 29-30oktober.
Rapportera
Nu är det dags för en Klubbfest som tar plats i boulhallen den 10/12-2016.
Anmälan görs antingen via gästboken eller via menyvalet Klubbfest anmälan.
Anmälan skall vara inne senast den 5/12-2016.
Vid frågor vänder ni er till Marian.
Det gäller inte föbundsarrangemang utan distrikstarrangemang - så.
Rapportera
Har anmält: Vinterkulan 21/1 (monrad)
Marsklotet 4/3 (pool)
Patriks Minne 25/11 (pool)
Är det okey, ska vi ha någon mer tävling eller förbundsarrangemang?
PS Kjell har anmält Hösthelgen 23/9
Hej hopp
RapporteraIngen bra dag för 018 i lag-DM, men vi tar nya tag.
Ser till min glädje att Patriks minne återigen är full. Kul också att se att det finns mängder av spellediga och arbetssugna klubbmedlemmar. Ni anmäler lämpligen ert intresse till Marianne, då det främst är cafeterian som ska besättas (övrigt fixar Olle o jag).
Vinsten från tävlingen finansierar vår julfest......
Väl mött