Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
jag är med i ett lag till HVElanda så är upptagen i trippeln men om någon saknar en dubbel partner så finns jag till godo förmodligen
Några som hänger på och spelar???
Första inbjudan till HVEtlanda vårboule event & för-SM 22 o 23 april 2017 som går på SAPA bandyhalls grusbädd invid HVE:s Boulekullen. Inomhus!! Regional tävling för tredje gången. 200 lag kan samsas på den > 7000 m² stora spelplanen Öppen klass och OBS V55 ÄNDRAD TILL V60 lördag: dubbel söndag: trippel
Ett event med internationellt inslag. Danskarna Lasse D., Morten J. och Daniel P kommer för att försvara sina dubbla titlar sen förra året. Startavgift Ö: 200 kr/spelare (80% till vinster) V 60: 150 kr/spelare(80% till vinster)
Anmäl Dej Online från 1 feb 2017 Boende? Kolla på http://boulesm2017.se/ Lagad mat finns i Sussies restaurang i Arenan båda dagarna. Möt våren i HVEtlanda!!! HVE gm hilbert hilbert.b@telia.com 070 – 375 11 17
Hej Svea Indoor öppen spelas 12e februari och veteran indoor 11e februari Mvh
Rapportera
Kul Andreas - att se Dig åter i 018s blåa färger.
Vad är det för lag Du pratar om?
Svea Indåår lr Svenska Cupen lr ... ?
må gott
/a a
Långt dit men vilka tänker spela SM i år? Sökera en spelare till mix trippeln tillsammans med mig å Anki. Är även inyresserad av att spela dubbeln å trippeln. Anki söker medspelare till dam dubbel och dam trippeln// mvh Jakob
Rapportera