Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Jag är väldigt väldigt glad att 018 öppna spelare, som gick hela vägen. 1 plats i Svea Indoor och en 3 plats. Som Coach som ville jag ha med våra två lag till slutspel. Så ledsamt att vi hamna på samma sida och fick möta vårt första lag två gånger.
Men är väldigt stolt att vi tog vinsten i Finalen.
Ett stort tack till alla som har medverkat till våra resultat i Svea Indoor.
Mvh
Andreas
Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!
Grattis grappar. Härligt att nå visa vart kloten ska ligga.
Rapportera
Nej, resultat från Svea Indoor är inte något man skyltar med. Vi gick inte till slutspel.
Rapportera
Hejsan, Svea Indoor
Jag kommer att åka till Eskilstuna redan på Fre för lite möten i Nyköping mm. Så ni får fixa med körningar själva.
Ni i uppsala är följande Håkan,Olle och Tomas. Tomas är samordnare.
Gävle är Sandin och Jan - Åke. Patrik Sandin är samordnare.
Stokholm är Jakob och Ankii. Ankii är samordnare.
Arboga knutters är Mikael 0 (18) B. Mikael är samordnare.
Se till att fixa så ALLA kommer ner till E-Tuna (spelplatsen) senast till kl 08:45 Munktelarena.
ALLA ska ha sina blåa 018 tröjor med sig.
Har ni frågor så är det bara att höra av er till mig.
Mvh
Andreas
Hurra för 018! Grabbar OCH tjejer😍
Rapportera