Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 apr 2017 Ingalill Halvarsson

    Hurra för 018! Grabbar OCH tjejer😍

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr 2017 Ronny

    Grattis grabbar👍👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr 2017 Andreas Dandenell

    Jag är väldigt väldigt glad att 018 öppna spelare, som gick hela vägen. 1 plats i Svea Indoor och en 3 plats. Som Coach som ville jag ha med våra två lag till slutspel. Så ledsamt att vi hamna på samma sida och fick möta vårt första lag två gånger.

    Men är väldigt stolt att vi tog vinsten i Finalen.
    Ett stort tack till alla som har medverkat till våra resultat i Svea Indoor.

    Mvh
    Andreas

    Rapportera

    Rapportera

  • Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

  • 30 apr 2017 Joakim Zetterström

    Grattis grappar. Härligt att nå visa vart kloten ska ligga.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2017 Anders Löfgreen

    Jaaaaaaaaaaaaah å Grarris compadres ! ! !

    m´gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2017 Anders Löfgreen

    Heja det ÖPPNA laget i La Grande Final !!!

    å må gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2017 Gittan

    Nej, resultat från Svea Indoor är inte något man skyltar med. Vi gick inte till slutspel.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 apr 2017 Ingalill Halvarsson

    Hallå hallå! Vill ha rapport från Svea Indårrr

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr 2017 Andreas Dandenell

    Hejsan, Svea Indoor
    Jag kommer att åka till Eskilstuna redan på Fre för lite möten i Nyköping mm. Så ni får fixa med körningar själva.
    Ni i uppsala är följande Håkan,Olle och Tomas. Tomas är samordnare.

    Gävle är Sandin och Jan - Åke. Patrik Sandin är samordnare.
    Stokholm är Jakob och Ankii. Ankii är samordnare.
    Arboga knutters är Mikael 0 (18) B. Mikael är samordnare.
    Se till att fixa så ALLA kommer ner till E-Tuna (spelplatsen) senast till kl 08:45 Munktelarena.

    ALLA ska ha sina blåa 018 tröjor med sig.

    Har ni frågor så är det bara att höra av er till mig.
    Mvh
    Andreas

    Rapportera

    Rapportera