Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
DM-avgifter, 100 kr/klass betalas in på klubbens konto. Ni som inte gjort det. Gör det nu!
MixDM-avgifter 100kr/klass, betalas in på klubbens konto, senast 26 maj.
SM-avgifter,125kr/klass betalas in på klubbens konto, senast 9 juni. Anmälan görs på listan på vår hemsida senast 29 maj.
Förtydligande: Vi har alltså två lag anmälda till Seriespelet för V55.
Div 1 Norra (spelas i Sundsvall)
Div 2 Svealand (spelas i Eskilstuna)
Alla som vill spela. Hör av er till mig snarast !!
// Urban Trygg UK
Hejba!
Stort Grattis till Urban å Marianne å stort stort stort tack till Ulfur å Sten-Åke.
må gott
/a a
Man tackar för förtroendet och nu är det dags för årets mest spännande utmaning.
SERIESPELET V55
Vilka vill vara med i Sundsvall 17-18/6 ?
Meddela mig här, på tel eller mail.
//Urban
Här följer lite information från styrelsemötet 18/5.
Nya UK:
V55 Urban Trygg
V65 Marianne Henriksson
Vi tackar Uffe och Sten-Åke för väl förrättat värv.
UK öppen är, som tidigare meddelats, fortfarande Håkan Ström.
Hej på er, vi söker någon vill spela trippel med oss på DM i Rättvik.
Rapportera
Hejsan alla 018 spelare.
Jag vill dementera ett ryckte som rörs sig bla dom öppna spelarna. Jag är inte UK ang seriespel för det öppna laget.Det är fortfarande Håkan Ström som är UK. Så trassla inte till det med något annat tänk.Jag blev förfrågad att ta hand om Svea Indoor lagen.
Alla frågor ang Serie spel pratar ni med Håkan.
Mvh
Andreas
Ps Lycka till med ert Boulespel .
Ds
Hej, nu är det snart dags att fundera på serie spel Öppen. Har ett förslag att vi kanske kan träffas under en dag (Lör). Där vi kan spela lite, så UK (Håkan Ström) får se vad han har att arbeta med.
Sedan på kvällen så går vi ut och äter något och tar en öl mm och firar vinsten i Svea Indoor.
Lämna en kommentar om det kan vara något.
Mvh Andreas
Kom gärna med förslag på dag. Skriv antingen här eller på facebook. Ni kan också skicka förslagen på tid och dag till mig eller Andreas.
Finns det någon som vill spela den öppna dubbeln på DM med mig... Min tänkta spelpartner hade dubbelbokat sig och blev tvungen att spela med den andre.
RapporteraHör av dig så snabbt som möjligt på min mail eller telefon.
0736597805
pgeerhold@hotmail.com