Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 maj 2017 Pierre

    Finns det någon som vill spela den öppna dubbeln på DM med mig... Min tänkta spelpartner hade dubbelbokat sig och blev tvungen att spela med den andre.

    Hör av dig så snabbt som möjligt på min mail eller telefon.

    0736597805

    pgeerhold@hotmail.com

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 maj 2017 Uffe Hjelm

    DM-avgifter, 100 kr/klass betalas in på klubbens konto. Ni som inte gjort det. Gör det nu!
    MixDM-avgifter 100kr/klass, betalas in på klubbens konto, senast 26 maj.

    SM-avgifter,125kr/klass betalas in på klubbens konto, senast 9 juni. Anmälan görs på listan på vår hemsida senast 29 maj.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj 2017 Blåsvart själ

    Förtydligande: Vi har alltså två lag anmälda till Seriespelet för V55.

    Div 1 Norra (spelas i Sundsvall)

    Div 2 Svealand (spelas i Eskilstuna)

    Alla som vill spela. Hör av er till mig snarast !!

    // Urban Trygg UK

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj 2017 MariAnne

    Spelar gärna i SundSvall

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj 2017 Anders Löfgreen

    Hejba!

    Stort Grattis till Urban å Marianne å stort stort stort tack till Ulfur å Sten-Åke.

    må gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj 2017 Blåsvart själ

    Man tackar för förtroendet och nu är det dags för årets mest spännande utmaning.

    SERIESPELET V55

    Vilka vill vara med i Sundsvall 17-18/6 ?

    Meddela mig här, på tel eller mail.

    //Urban

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj 2017 Olle L

    Här följer lite information från styrelsemötet 18/5.
    Nya UK:
    V55 Urban Trygg
    V65 Marianne Henriksson
    Vi tackar Uffe och Sten-Åke för väl förrättat värv.
    UK öppen är, som tidigare meddelats, fortfarande Håkan Ström.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj 2017 Sten F och Mimi-Maria

    Hej på er, vi söker någon vill spela trippel med oss på DM i Rättvik.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 maj 2017 Andreas

    Hejsan alla 018 spelare.
    Jag vill dementera ett ryckte som rörs sig bla dom öppna spelarna. Jag är inte UK ang seriespel för det öppna laget.Det är fortfarande Håkan Ström som är UK. Så trassla inte till det med något annat tänk.Jag blev förfrågad att ta hand om Svea Indoor lagen.
    Alla frågor ang Serie spel pratar ni med Håkan.
    Mvh
    Andreas

    Ps Lycka till med ert Boulespel .
    Ds

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 maj 2017 Joakim Zetterström

    Hej, nu är det snart dags att fundera på serie spel Öppen. Har ett förslag att vi kanske kan träffas under en dag (Lör). Där vi kan spela lite, så UK (Håkan Ström) får se vad han har att arbeta med.
    Sedan på kvällen så går vi ut och äter något och tar en öl mm och firar vinsten i Svea Indoor.
    Lämna en kommentar om det kan vara något.
    Mvh Andreas


    Kom gärna med förslag på dag. Skriv antingen här eller på facebook. Ni kan också skicka förslagen på tid och dag till mig eller Andreas.

    Rapportera

    Rapportera