Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 jul 2017 Ronny

    Håller med Blåtunga, skulle vara skojigt och nyttigt. Samtidigt som Håkan skriver, vi bor på skiljda platser. Fast en lördag/söndag borde gå och klämma in,1/2 ggr/År, för riktig sparring mot v55.
    Sen om det skulle lyfta det öppna laget, vet ingen. Tror i slutänden är det den egna träningsmängden och tävlingsmängden, som avgör det hela. Där har vi nog halkat efter rejält.
    Vi får nog acceptera det hela, fast vi ska kämpa som galningar i Mora. Hålla det glada humöret uppe,stötta varandra. Kriga som det brukar hetta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jul 2017 siv vedung

    Någon som vill spela Botan Cup med mig?

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jul 2017 Jakob s

    Sorry skulle det stå😃👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jul 2017 Jakob s

    Dumt av mig att skriva här på planket håller helt med dig Håkan. Skall inte upprepas laorry/ Mvh jakob

    Rapportera

    Rapportera

  • Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

  • 27 jul 2017 BlåTunga

    Jag skulle tro att det vore en stor fördel att träna ihop lagen inför seriespelet. Kanske vi kunde ta en heldag och ni spelar mot oss V55or? Roligt skulle det också vara!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 jul 2017 Maria Jadinge Trygg

    Hej Jacob! Om du kan tänka dig att spela Botan cup med mig, så ställer jag upp.
    Jag lägger vid lillen och du skjuter bort fienden.
    /Maria Trygg

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jul 2017 Andreas

    Hejsan!
    Ett stort G till medaljörer under SM!!
    Jag har ett önskemå,.att alla öppna spelare träffas samtidigt.För vi har inte haft chansen att få träffas sammtidigt och prata Boule mm med varandra.

    Mvh
    Andreas
    OSA mig ni som har lust

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jul 2017 Jacob

    Om det är någon som vill spela med mig Botan cup på söndag.
    Mvh Jacob / Gimo.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 jul 2017 B-T

    Ett mycket! stort Grattis till er båda..Figge och Olle!!
    Och ett lika stort Grattis! till dig Fryk!!
    Peter Lundqvist.

    Rapportera

    Rapportera